تلاش برای حمایت از محیط‌بانان

مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت: تلاش بسیاری برای تامین تجهیزات و حمایت قانونی و بیمه‌ای از محیط‌بانان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در مراسم بزرگداشت روز ملی محیط‌بان با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط‌بان بیان کرد: محدودیت‌های بسیار زیادی در انجام فعالیت‌های محیطبانان کشور و استان بوشهر وجود داشته و تلاش‌ بسیاری برای حل مشکلات این قشر در زمینه تامین تجهیزات حرفه‌ای و حمایت قانونی و بیمه‌ای از آنان صورت گرفته است.

او افزود: بی شک نامگذاری سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) به عنوان روز ملی محیط‌بان برای همه ما ایرانیان بسیار ارزشمند است. از همین رو همه ما کارکنان محیط زیست امیدواریم که بتوانیم سیره ائمه اطهار و به طورخاص ضامن آهو را رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اهمیت تلاش‌های محیطبانان برای حفظ انفال الهی عنوان کرد: نگرانی‌های بسیار زیادی در حوزه محیط زیست و تنوع زیستی استان وجود دارد که باید همه مسئولان و مدیران کلان استان به آن توجه کنند و ازهمین رو براساس طرح پیشنهادی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر درحال تدوین برنامه بیست ساله حفاظت محیط زیست با نگاه به سند آمایش سرزمینی استان هستیم تا بتوان در مدیریت منابع و مناطق تحت مدیریت به بهترین نحو عمل کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.