نکونام: کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هدف تیم ما است

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره بازی فردای این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار معوقه هفته بیست و یکم این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: فردا بازی مهمی در پیش داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا موفق باشیم. می‌دانیم تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه ما به میدان می‌آیند بازی بسته‌ای به نمایش می‌گذارند و چشم به ضد حملات دارند. آشنایی کامل با روش بازی نفت مسجد سلیمان داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه باقی بمانیم.

او افزود: امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هستیم و می‌دانیم اگر از هشت بازی آتی بتوانیم ۵ برد کسب کنیم، سهمیه را برای خود خواهیم کرد، اما هر بازی مهم است و شرایط خاص خودش را دارد. لیگ سختی داریم، ما به مانند فصل قبل تمام سعی خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

نکونام در باره محرومان و مصدومان تیم خود گفت: مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد که فردا پس از مسابقه در این خصوص صحبت خواهیم کرد که چه مشکلاتی داشته‌ایم. متاسفانه شرایط ایده‌آلی برای بازی فردا نداریم، اما تمام تلاش و تمرکز ما این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به موفقیت برسیم. امیدوارم فردا بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار