تشکیل ۱۶۳ پرونده تخلفاتی در حوزه سیمان در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل ۱۶۳ فقره پرونده تخلفاتی در بخش سیمان در استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوسف پایدارمعاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به انجام ۹۷۷ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان در استان در این مدت، ارزش پرونده‌های یادشده را ۶۶ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال اعلام کرد.

او افزود: استقرار بازرس مقیم در محل کارخانه سیمان صوفیان، نظارت مستقیم بر میزان تولید، نحوه توزیع، ثبت اطلاعات در سامانه انبار، فهرست توزیع شهرستان‌ها و ساماندهی گروه‌های بازرسی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه جهت بازرسی از فهرست‌های توزیعی سیمان از جمله اقدامات مهم نظارتی در سه ماهه اخیر بوده است.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون، کارخانه سیمان صوفیان و تعاونی مصالح فروشان استان ملزم به قطع موقت سهمیه سیمان ۱۵۴ واحد متخلف در استان و عدم تحویل سیمان به آن‌ها به استناد نامه‌های سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و کارگروه تنظیم بازار استان شده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصریح کرد: ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار که از طریق اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی در چندین نوبت اطلاع رسانی شده است، الزامی بوده و تعداد ۴۱۱ واحد فروشنده مصالح ساختمانی تاکنون در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا در استان ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تخلفات صنفی ، سیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار