مشارکت ۵۸.۶ درصدی بوشهری‌ها در انتخابات/ نتایج انتخابات سه شهرستان باقی مانده است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت:مردم این استان با مشارکت ۵۸.۶ درصدی خود در انتخابات برگ زرین دیگری به نام خود به ثبت رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: مردم این استان با حضور پرشور و آگاهانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.

او ادامه داد: افتخار می‌کنم خدمتگزار مردم ولایتمداری هستم که با زمان سنجی و حضور به موقع بسیاری از توطئه‌های دشمنانی را که در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم بودند، نقش برآب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به مشارکت ۵۸.۶ درصدی مردم این استان در انتخابات عنوان کرد: نتیجه نهایی مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری به زودی اعلام می‌شود.

ایرانی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته؛ بیشترین آراء انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر مربوط به سید ابراهیم رئیسی بوده است.

او همچنین به منتخب ملت و رئیس جمهور جدید کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت و افزود: امیدوارم رئیس جمهور منتخب در سایه تدابیر و برنامه‌هایی که به ملت ارائه شد بتواند با اقتدار دولتی مدافع منافع ملت ایران ایجاد کند و شاهد توسعه، رفاه و آسایش بیش از پیش ملت در دولت جدید باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: برگزاری انتخابات و شمارش آراء در استان در کمال امنیت، آرامش و امانتداری از رای مردم صورت گرفته است و الحمدلله تا این لحظه هیچ شکایتی از نحوه برگزاری انتخابات دریافت نشده است.

نتایج انتخابات عسلویه، دشتستان و بوشهر باقی مانده است

ایرانی ادامه داد: تنها اعلام نتایج انتخابات سه شهرستان عسلویه، دشتستان و بوشهر باقی مانده است که به دلیل وجود برخی مشکلات فنی که در حال برطرف شدن است با هماهنگی شورای نگهبان و هیات نظارت در ساعاتی دیگر نتایج تطبیق و آرای مردم اعلام شود.

او تاکید کرد: ملت ایران پیروز انتخابات، و دشمنان و بدخواهان این نظام که همواره برای شکست این انقلاب برنامه ریزی و طراحی می‌کنند شکست خوردگان این صحنه به شمار می‌روند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به زودی نتایج آرای مردم در شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز جمع بندی و به اطلاع مردم استان بوشهر رسانده می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بوشهر در ۶۸۰ شعبه ثابت و ۱۹۸ شعبه سیار که نسبت به دوره گذشته افزایش ۶ درصدی داشت برگزار شد.

همچنین تعداد شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا نیز با ۱۰ درصد افزایش نسبت به دوره قبل ۹۱۷ شعبه بود.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهر بوشهر در ۹۳ شعبه اخذ رای به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

با هدف ایجاد نظم حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، اعضای شعب، بازرس و ماموران نیروی انتظامی در برگزاری این رویداد مهم همکاری کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.