نصرتی: تمدید قرارداد با اسکوچیچ پاداش زحمات او در تیم ملی فوتبال ایران است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه آیا اسکوچیچ باید در تیم ملی فوتبال ایران بماند یا خیر گفت: اسکوچیچ در برهه حساسی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت. او در گفته بود که باعث افتخارش است که مربی تیم ملی فوتبال ایران شده است.

او بیان کرد: اسکوچیچ با انرژی و انگیزه زیادی اهداف خود را پیش برد. پاداش اسکوچیچ این است که قراردادش با تیم ملی تمدید شود. بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی با اسکوچیچ دارند و از عملکرد او رضایت دارند. این مسئله، فاکتور مهمی است. ماندن او در تیم ملی ایران به سود فوتبال ما است. او شناخت خوبی از ایران دارد. او سال‌ها در تیم‌های مختلف لیگ برتری مربیگری کرده بود.

او ادامه داد: اگر اسکوچیچ برود ممکن است شخصی بیاید که رزومه فوق العاده‌ای داشته باشد، اما نتواند به فوتبال ایران کمک کند. کم‌ترین حق اسکوچیچ این است که به او فرصت بدهیم تا بتواند تاکتیک مد نظر خودش را به بازیکنان منتقل کند. او در حال حاضر، شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی پیدا کرده است و می‌تواند در مراحل نهایی مقدماتی جام جهانی، کمک حال ما باشد. اسکوچیچ سن مناسبی برای عرصه مربیگری دارد.

تیم ملی عملکرد خوبی با حضور اسکوچیچ داشته است

او در مورد سبک بازی تیم ملی فوتبال با حضور دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: بازی‌های با کیفیت و خوبی را از تیم ملی فوتبال فوتبال در زمان اسکوچیچ شاهد بودیم. در چند دیدار به دلیل شرایط آب و هوایی بحرین و استرس ناشی از بازی ها، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند، اما در مجموع، اسکوچیچ عملکرد ایده آلی در تیم ملی فوتبال ایران داشت. هر تیمی به سبک‌ خاص خودش بازی می‌کند و نمی‌تواند از سرمربی خرده گرفت که چرا تیم خوب بازی نمی‌کند و یا چرا در یک بازی عملکرد خوبی دارد، اما در یک بازی ضعیف است. اسکوچیچ در کار خود انعطاف دارد و این نگرش مثبتی است.

نصرتی در خصوص اینکه اگر فدراسیون فوتبال تمایل به ادامه همکاری با اسکوچیچ نداشته باشد، آیا بازگشت مجدد کی‌روش به نفع فوتبال ایران خواهد بود یا خیر تصریح کرد: با بازگشت مجدد کی‌روش موافق نیستم. او در ۸ سالی که مربی تیم ملی فوتبال بود، هر چه داشت رو کرد و توان او در همان حد بود. معتقدم باید شخصی در تیم ملی حضور داشته باشد که بتواند رویکرد و افکار جدیدی به  ملی پوشان تزریق کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار