قدردانی استاندار هرمزگان از حضور پرشور مردم در انتخابات

استاندار هرمزگان در پیامی از حضور گسترده و حدود 58 درصدی مردم ولایتمدار استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در پیامی از حضور گسترده و حدود ۶۰ درصدی مردم ولایتمدار استان درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید؛


در بخشی از این پیام آمده است: هرمزگانی‌های دلاور و دریادل بار دیگر ثابت کردند که با بصیرت انقلابی، در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشگام هستند و همچنان با صلابت در مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای بزرگوار، گام بر می‌دارند.

این حضور و مشارکت حداکثری مردم هرمزگان و ملت ایران در انتخابات، بار دیگر مایه عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیأت‌های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها، قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.