اقدام جالب رانندگان با دیدن اردک و جوجه هایش در خیابان

رانندگان با دیدن اردک و جوجه هایش که در حال عبور از خیابان بودند صحنه ای جالب را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک شهروند نیویورکی از لحظه عبور یک اردک و جوجه‌هایش از خیابانی در این شهر را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این اردک مادر به همراه هشت جوجه اردک در حال عبور از عرض خیابان دیده می‌شوند. «دئو گوردون»، که تلاش می‌کند چهره‌ای انسانی‌تر از خیابان‌های نیویورک نشان دهد با دیدن این صحنه با تلفن همراهش ویدئویی از آن تهیه کرد.

بنا به گفته گوردون چندین شهروند در متوقف کردن خودرو‌ها برای عبور امن این اردک و جوجه‌هایش کمک کردند. گوردون به همراه خانواده اش از یک فروشگاه محلی رفته بود که حین خروج این اردک‌ها را مشاهده کرد. او به تعقیب این اردک‌ها در پیاده رو پرداخت و سپس هنگامی که اردک‌ها وارد خیابان می‌شدند با متوقف کردن خودرو‌ها تلاش کرد تا عبور امن آن‌ها را تضمین کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از آنکه توسط گوردون در توئیتر منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو که تاکنون هزاران بیننده داشته بیش از ۱۳۰۰ بار بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها عمل گوردون و افرادی را که در عبور امن این اردک‌ها از خیابان نقش داشتند مورد تمجید قرار دادند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چیزی مشخص نیست