رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم استان قزوین در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: علیرغم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مشکلات ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم استان قزوین از ۵۰ درصد فراتر رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهرحبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان گفت : علیرغم تلاش‌های مستمر دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی که از چند ماه قبل آغاز شده بود و مخالفان کشور با بهره گیری از همه ابزار‌های رسانه‌ای و شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی تلاش زیادی کردند، انتخابات این دوره با کمترین میزان حضور مردم برگزار شود، اما این بار نیز مردم حماسه آفریدند و بر همه نقشه‌ها خط بطلان کشیدند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: اطلاعیه شماره ۳۰ وزارت کشور مبنی بر تمدید ساعت رای گیری تا ۲ بامداد امری بی سابقه و بیانگر حضور خوب مردم در انتخابات است که جای خوشحالی دارد.

حبیبی گفت: این تمدید رای گیری در شعباتی بود که همچنان مراجعه کننده داشت و مجریان و مسئولان شعب تا آخرین نفر نسبت به رای گیری اقدام کردند.

وی گفت: کرونا با همه خطراتی که در بر داشت مانع نشد که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت نکنند و این شرایط نشان داد اگر کرونا نبود حتما شاهد حضور جمع بیشتری از مردم می‌شدیم.

حبیبی اظهارداشت: این مشارکت موجب شادی ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و ناراحتی و عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

وی گفت: از آنجا که انتخابات شورا‌ها در شهر قزوین به صورت تمام الکترونیکی است می‌توان امروز صبح نتایج شورا‌ها را اعلام کرد.

حبیبی بار دیگر از حماسه آفرینی مردم استان قزوین به پاس مشارکت خوب آن‌ها و نیز رسانه‌های گروهی در اطلاع رسانی مناسب تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.