مشارکت بیش از ۵۶ درصدی گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری

۵۶/۹۳ درصد از مردم گیلان دیروز در سیزدهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود قاسم نژاد، رئیس ستاد انتخابات گیلان امروز گفت: آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر، معادل ۵۶ و ۹۳ صدم درصد از گیلانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند.

او ،  به مشارکت گیلانیان در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا هم اشاره کرد و افزود: تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر معادل ۵۶ و ۳۹ صدم درصد گیلانیان در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شرکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه هم ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۶۰ درصد و ۹۰ صدم درصد مشارکت داشتند.

قایم نژاد افزود: واجدان شرایط رای در گیلان یک میلیون و ۹۸۸ هزار و۵۳۴ نفر است و در حوزه آستانه اشرفیه برای برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر است.

او گفت: از مجموع ۳ هزار و ۹۴ شعبه اخذ رای در حوزه ریاست جمهوری ۲ هزار و ۹۸۵ صندوق آرا شمارش شده و ۱۰۹ شعبه باقی مانده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان  افزود: همچنین از مجموع ۳ هزار و ۳۰۵ شعبه اخذ رای در حوزه شورا‌های شهر و روستا آرای ۳ هزارو ۵۷ صندوق شمارش شده و ۲۴۸ صندوق باقی مانده است.

قاسم نژاد تصریح کرد: در حوزه مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه از ۱۴۵ شعب اخذ رای تاکنون ۱۳۰ صندوق آرا شمارش شده و ۱۵ صندوق باقی مانده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.