ترامپ: یهودیان آمریکا اسرائیل را به اندازه کافی دوست ندارند

ترامپ با گلایه از یهودیان آمریکا مدعی شد اگر آن‌ها علاقه بیشتری به رژیم صهیونیستی داشتند در انتخابات ۲۰۲۰ به او رأی بیشتری می‌دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با گلایه از یهودی‌های آمریکا به‌دلیل رأی ندادن به او در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد آن‌ها رژیم صهیونیستی را به اندازه کافی دوست ندارند.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اشاره به اقداماتی که به نفع رژیم صهیونیستی انجام داده است  ازجمله مسئله جولان اشغالی، انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و خروج از برجام، مدعی شد اگر یهودیان آمریکا علاقه بیشتری به رژیم اشغالگر قدس داشتند از او حمایت بیشتری در انتخابات می‌کردند.

دونالد ترامپ گفت: می‌دانید از چه چیزی تعجب می‌کنم؟ من درباره بلندی‌های جولان، انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس) و مسئله ایران این همه کار انجام دادم. توافق هسته‌ای ایران فاجعه بود، نبود؟ کار‌های خیلی زیادی انجام دادم.

ترامپ گفت: یهودی‌هایی که در آمریکا زندگی می‌کنند اسرائیل را به اندازه کافی دوست ندارند. فکر کنم ۲۵ درصد از رأی یهودی‌ها را به‌دست آوردم، ولی معنایی ندارد. این به نظرم عجیب می‌رسد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اما اعلام کرد که مسیحیان ارتدوکس‌ها را از این انتقاد جدا می‌کند، چون آن‌ها از او حمایت بالایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار