استاندار خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار خراسان رضوی دقایقی قبل در صحن جامع حرم مطهر رضوی رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی دقایقی قبل پس از بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای مشهد، رای خود را در صندوق رای واقع در صحن جامع حرم مطهر رضوی به صندوق انداخت.

او در پی استقبال مردم و ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای مستقر در حرم مطهر رضوی دستور اعزام واحد‌های سیار اخذ رای به این مکان را صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: از ساعات ابتدایی رای‌گیری در خراسان رضوی، گزارش‌ها حاکی از این است که مردم استقبال بسیار خوبی داشتند و از ساعات اولیه اخذ رای در روستاها، شهر‌های استان و شهر مشهد بر صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و از این بابت، صمیمانه از تمام عزیزانی که همت کردند و بر صندوق‌های رای حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم.

او درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای افزود: در رابطه با جانمایی مکان‌های اخذ رای، بر اساس نظارت‌های میدانی که با همکاری اداره‌کل بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته بود، تلاش کردیم محیط‌هایی انتخاب شود که امکان تهویه هوا وجود داشته باشد.

طبق گزارش‌های اولیه رای‌دهندگان و اعضای شعب دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده‌اند. همچنین  یک روز پیش از انتخابات محل شعب اخذ رای ضدعفونی شده و بسته‌های بهداشتی در شعب قرار داده شده و تاکید بر این بوده که فواصل اجتماعی رعایت شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را در سطح خراسان رضوی دارند، ادامه داد: امیدوار هستم افرادی که توفیق نداشتند که در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند، در ساعات باقی‌مانده حضور پیدا کنند و آراء خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار