صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!

بوفالوی مادر با فداکاری و به خطر انداختن جانش، توانست بچه اش را از خورده شدن توسط گله شیرها نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بین تمامی موجودات، مادر به عنوان موجود فداکار شناخته می‌شود، تا جاییکه مادر آماده و حاضر است جانش را فدا می‌کند تا بتواند بچه اش را در موقعیت‌های خطرناک از مرگ نجات دهد. ویدئویی که به تازگی از یک صحنه حیات وحش در جهان تهیه و منتشر شده درستی این ادعا را اثبات می‌کند. در این ویدئو یک بوفالو توانست به تنهایی و با به خطر انداختن جانش از بچه اش در مقابل حمله یک گله شیر مراقبت کند.

در این ویدئو این بوفالوی شجاع با وجود آنکه مورد حمله و محاصره چندین شیر گرسنه قرار گرفته بود، اما به تنهایی توانست جان بچه اش را نجات دهد. در ابتدای این ویدئو این بوفالو به همراه بچه اش در حالی که در محاصره شیر‌ها قرار گرفته اند دیده می‌شود. لحظاتی بعد شیر‌ها حلقه محاصره را تنگ‌تر کرده و پس از انجام حمله‌ای گروهی، یکی از شیر‌ها موفق به ربودن بچه بوفالو از مقابل مادرش می‌شود. اما این پایان ماجرا نبود. بوفالوی مادر پس از دور کردن شیرها، شیری را که بچه اش را ربوده بود تعقیب کرده و با حمله به آن بچه اش را نجات می‌دهد. در انتهای ویدئو این بوفالو در حالی که بچه اش در کنار او حرکت می‌کند از گله شیر‌ دور می‌شوند.


بیشتر بخوانید


«سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند با انتشار این ویدئوی دیدنی در صفحه توئیتر خود نوشت: «شجاعت مادر.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۸ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هیچ چیزی قابل مقایسه با قدرت و عشق مادر نیست.» همچنین کاربر دیگر نوشت: «وقتی در کنار مادر هستید، کاملا تحت حفاظت و مراقبت قرار دارید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عشق مادر به فرزند از خالص تر عشق هاست
آخرین اخبار