انتخابات جشن ملی ایرانیان است

استاندار بوشهر گفت: روز انتخابات به عنوان جشن انقلاب و ملی ایرانیان به شمار می‌رود و انتظار می‌رود مردم با حضور به موقع در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با انداختن رای خود در صندوق سیار در شعبه اداره کل بنادر و دریانوردی در کنار آب‌های خلیج فارس بیان کرد: توسعه و آبادانی کشور در گرو حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است و حضور باشکوه و پرشور مردم در این عرصه به عنوان سرمایه گذاری و پشتوانه نظام به شمار می‌رود.

او افزود: امروز به عنوان جشن انقلاب و ملی ایرانیان به شمار می‌رود و انتظار می‌رود مردم با حضور به موقع و رای به نامزد مورد نظر خود در ریاست جمهوری و شورا‌ها در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین ثمره انقلاب، جمهوری اسلامی است، ادامه داد: هرچه رای مردم بیشتر باشد رئیس جمهوری آینده با سرمایه و پشتوانه بزرگ‌تری می‌تواند کشور را از شرایط پیش رو گذر دهد.

گراوند عنوان کرد: جمهوری اسلامی یعنی همین امروز که همه ما دور هم جمع شده‌ایم تا برای آینده و تعیین هیات حاکمه جدید کشورمان تصمیم گیری کنیم و از خداوند می‌خواهیم مردم به هر کسی اعتماد کردند بتواند در پیشرفت امور کشور موفق باشد.


بیشتر بخوانید


او گفت: همه شعبه‌های رای گیری در استان کار خود را همزمان با سراسر کشور با حضور هیات‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، نیرو‌های امنیتی و نمایندگان کاندیدا‌ها در شعب آغاز کردند.

استاندار بوشهر ادامه داد: انتظار داریم مردم در این جشن بزرگ ملی حضور پرشوری داشته باشند و دولت آینده با پشتوانه مردمی و با اقتدار بیشتر بتواند کشور را از شرایط پیش رو عبور دهد.

گراوند تاکید کرد: مردم این استان مرزدارانی علاقه‌مند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آن‌ها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده است برهمین اساس امروز نیز انتظار می‌رود همگی در ساعت‌های اولیه رای گیری در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.