امیر سرتیپ قربانی خبر داد؛

آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد هوانیروز ارتش جهت تسهیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده هوانیروز ارتش از آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندوق‌های رای به مناطق صعب‌العبور خبر داد.

به گزارش حوزه امنیت دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: هوانیروز در انتخابات پیش رو اعم از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها همچون گذشته در راستای تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز برای اجرای مأموریت‌های محوله ادامه داد: ۲۰ فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندوق‌های رای به مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءلله در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: هوانیروز همواره در خدمت مردم و دولت بوده است و علاوه بر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی که به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهد در حوزه کمک‌رسانی به دستگاه‌های دولتی در عرصه‌های مختلف امداد و نجات، مقابله با صدمات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی همواره پا در رکاب بوده است.

وی ادامه داد: هوانیروز در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس، اقداماتی را در راستای ضدعفونی اماکن انجام داد؛ همچنین در راستای نقل و انتقال بیماران کرونایی بدحال نیز خدمت‌رسانی کرد.

امیر سرتیپ دوم قربانی درباره سایر خدمات هوانیروز ارتش اذعان کرد: یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در حوزه اورژانس هوایی، ۳۰ استان را در سطح کشور تحت پوشش هوایی قرار داده و در این رابطه نیز منشأ خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بوده است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان خاطرنشان کرد: هوانیروز همچنین بیمارستان یکصد تختخوابی را برای پایش سلامت، غربالگری و واکسیناسیون در منطقه لویزان تهران احداث کرده است تا در حوزه خدمت رسانی و سلامت هموطنان نیز گامی مثبت برداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار