مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان:

زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در کردستان فراهم است

سعیدی گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد در کردستان فراهم است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فردین سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه استعلام‌ها در روز انتخابات به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، زیرساخت‌های ارتباطی برای این کار در استان کاملا آماده شده است.

او با اشاره به اینکه در سطح شهر‌ها پوشش ایرانسل و همراه اول به طور کامل برقرار است، افزود: در روستا‌ها نیز امکانات و زیرساخت‌های لازم ارتباطی برای برگزاری انتخابات فراهم شده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه استعلام‌ها در روز انتخابات بر بستر همراه اول انجام می‌شود، رومینگ همراه اول روی ۵۶ سایت ایرانسل که به تازگی راه اندازی شده بود، برقرار شده است.

سعیدی با بیان اینکه از نظر فیبرنوری هم مشکلی در روز انتخابات وجود ندارد، ادامه داد: در صورتیکه روز جمعه قطعی برق نداشته باشیم، در هیچ نقطه‌ای از استان، برای برگزاری انتخابات در حوزه ارتباطات مشکلی ایجاد نمی‌شود.

او با اشاره به پوشش ۷۵ درصدی تلفن همراه در روستا‌های استان، اضافه کرد: در روستا‌هایی که پوشش تلفن همراه وجود ندارد، از بستر تلفن ثابت برای استعلام و برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای استفاده خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.