مازندران یکپارچه آماده برگزاری انتخابات

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین حسن نژاد رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه ۴هزار و ۵۲ شعبه اخذ رای، فردا جمعه ۲۸خرداد، آراء مازندرانی‌ها را جمع آوری می‌کنند، گفت:از این تعداد ۲۵۲۱ صندوق روستایی و ۱۵۳۱ صندوق شهری و ۳۶۸ صندوق سیار است.

او عوامل اجرایی برگزار کننده در انتخابات را ۵۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: آموزش‌های لازم برای عوامل اجرایی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و با پایان یافتن این آموزش‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده هستند.

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۴۷۴هزار نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن هستند،گفت: مازندران ۵۱ هزار رای اولی دارد که ۲۶ هزار و ۷۴ نفر پسر و ۲۵ هزار و ۴۵۸ نفر هم دختر هستند.

حسن نژاد افزود: انتخابات شورا‌های شهر در ۶۲ حوزه شهری با رقابت ۱۴۸۲ نفر و انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در ۱۴۴۰روستا با رقابت ۱۴هزار و ۴۸۵نفر برگزار می‌شود.

او گفت: انتخابات از ساعت ۷صبح فردا جمعه ۲۸خرداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران افزود: شمارش آراء بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری آغاز می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات از مردم خواست برای کاهش تردد‌ها علاوه بر مراجعه به نزیکترین شعبه نزدیک محل سکونت زمان رای دادن را نیز به آخر وقت موکول نکنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار