دعوتنامه انتخاباتی

مسئولان و نمایندگان مردم استان مرکزی از مردم دعوت کردند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی برگزار می‌شود؛ در همین راستا مسئولان و نمایندگان مردم استان مرکزی از مردم دعوت کردند با حضور گسترده در انتخابات اقتدار ملی را تقویت کنند.

شرکت در انتخابات مظهر اقتدار ملی

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن دعوت مردم، شرکت در انتخابات را مظهر اقتدار ملی و رای به نظام دانست.

آیت الله دری نجف آبادی از مردم خواست با مشارکت حداکثری انتخاب اصلح برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران بیفزایند و مهر تاییدی بر حقانیت نظام، آرمان و مردمسالاری دینی بزنند.

او یادآور شد: دشمنان انقلاب همیشه به دنبال نا امیدکردن مردم از نظام اند، اما یک بار دیگر ثابت خواهیم کرد حضورمان نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه با پر شور بودن حضورمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

حضور گسترده در انتخابات بازکننده گره‌های اساسی کشور

سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: حضور گسترده در انتخابات می‌تواند بسیاری گره‌های اساسی کشور را باز کند.

آقازاده با دعوت مردم برای حضور فراگیر در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: شرکت در انتخابات گره گشای بسیاری گره‌های اساسی برای حل مشکلات است.

حضور پرشور در انتخابات بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب

کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب و امام راحل است.

کریمی از مردم دعوت کرد در روز ۲۸ خرداد در صحنه انتخابات حضور یابند.

مشارکت در انتخابات موثر بر قدرت چانه‌زنی در عصه بین الملل

آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره از انتخابات از جهت اتفاقاتی که در سطح منطقه خاورمیانه در حال انجام است بسیار حائز اهمیت است

آصفری افزود: چیزی که می‌تواند قدرت چانه‌زنی و مطالبه گری جدید در عرصه بیشتر را دنبال کند مشارکت مردم پای صندوق‌های رای است.

او اضافه کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، می‌تواند دولت قوی محکم و مطالبه گر را انتخاب کند تا مشکلات مردم را در حوزه‌های اقتصادی، بیکاری و اشتغال دنبال و حل کند.

سرنوشت کشور برای ۴ سال را به دست فردی  شایسته بسپاریم

آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در بین اساتید و دانشگاهیان استان مرکزی در دانشگاه صنعتی اراک گفت: باید در انتخابات روز جمعه با حضور حداکثری شرکت کنیم و با انتخاب درست سرنوشت کشور برای ۴ سال را به دست فردی بسپاریم که شایسته این امر باشد.

شرکت در انتخابات رقم زننده سرنوشت

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از مردم استان مرکزی خواست با حضور با شکوه در انتخابات پیش رو بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اعلام همبستگی نمایند وسرنوشت خویش را رقم بزنند.

سردار مفخمی افزود: حمتکشان عرصه نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت صندوق‌ها درانتخابات سرنوشت ساز روز جمعه هم شرکت خواهند کرد.

حضور در آزمون بزرگ تاریخی  انتخابات عمل صالح است

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی با دعوت از آحاد ملت ایران و مردم استان مرکزی برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، حضور حماسی در این رویداد و آزمون بزرگ تاریخی را به مثابه عمل صالح خواند .

سردار کریمی مشارکت  مردم در انتخابات را ضامن عزت، امنیت،پیشرفت همه جانبه، اقتدار، سربلندی و موجب احقاق حقوق ملت ایران در مجامع جهانی و بین المللی و فرصتی بزرگ برای تقویت مردم سالاری دینی دانست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.