اسکوچیچ: تازه شروع مسیرمان بود / راه زیادی را تا جام جهانی در پیش داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل صعود به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: شروع کارمان سخت بود؛ زیرا بازی‌های دور رفت را واگذار کرده بودیم. به لحاظ روحی و روانی، شرایط سختی داشتیم و نمی‌خواستیم هیچ گونه لغزشی داشته باشیم. باید حواسمان به مصدومیت بازیکنان و همه چیز می بود. تازه شروع مسیرمان بود، راه طولانی را تا جام جهانی در پیش داریم.

او در مورد این که برنامه اش برای آینده تیم ملی چه خواهد بود و آیا می‌تواند با تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه دهد یا خیر، اظهار کرد: مهم‌ترین چیز برای من این است که توانستیم از گروهمان صعود کنیم. نمی‌دانم در دور بعد به چه تیمی خواهیم افتاد. خوشحال هستم که توانستم اولین گام را محکم بردارم. در حال حاضر آرام هستم و به دیدن خانواده ام می‌روم.

او ادامه داد: من هنوز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستم. اگر اطلاعات دیگری دارید، به من هم بگویید. من قصد دارم که استراحت کنم و نمی‌خواهم در مورد این گونه مسائل صحبتی کنم. بگذارید از برد مقابل عراق لذت ببریم؛ برای صحبت در مورد آینده، فرصت زیادی داریم. بازی‌ها تمام شده اند و می‌خواهم به کشورم بروم. شرایط خیلی سختی را تجربه کردیم. تیم ملی را آماده مسابقات دور نهایی جام جهانی می‌کنیم.

اسکوچیچ در پایان گفت: فرقی نمی‌کند به کدام تیم بخوریم. نمی‌خواهم ذهنم را مشغول کنم و هر قرعه‌ای به ما بخورد، با تمام توان وارد زمین مسابقه می‌شویم. ما برای مواجه با هر تیمی آماده هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار