دغدغه روز/

افزایش سرقت در شهر پرند / درخواست ساکنین این منطقه برای تامین امنیت بیشتر

چند وقتی است ساکنین شهر پرند نسبت به امنیت این منطقه گلایه مندند و از مسئولان تامین امنیت درخواست پیگیری و رسیدگی به این منطقه را دارند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سرقت یکی از مهمترین جرائم در تمامی کشورها است و افراد آن جامعه از نبودن امنیت احساس خطر می کنند. عوامل مهمی می تواند در بروز سرقت از جمله افسردگی و حالت حالت روحی و روانی موثر باشد.

سرقت نه تنها به مالباخته آسیب وارد می کند امنیت در جامعه را متزلزل می کند.

چند وقتی است ساکنین شهر پرند نسبت به امنیت این منطقه گلایه مند هستند و از مسئولان تامین امنیت درخواست پیگیری و رسیدگی به این منطقه را دارند . اکنون هم مهمترین دغدغه شهروندان این شهر سرقت است که باعث نگرانی شده است.

متن  پیام شهروندخبرنگار

سلام توروخدا گزارشی از شهر پرند تهیه کنید و به گوش مسئولان برسانید. فقط در کوچه مانزدیک به یک سوم منازل مورد سرقت منزل یا ماشین قرار گرفتند. هرروز ما خبر دزدی منزل یا ماشین ویا دینام کولر و یادستگیره‌های منازل و یا. می‌بینیم یا می‌شنویم. دزد‌های حرفه‌ای هم هستند در عرض چند ساعت خانه را خالی می‌کنند. مجهز به طلایاب هستند. نرده‌های بیرونی پنجره‌ها را جدا می‌کنند و به داخل منازل می‌روند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
در پرند امنیت اجتماعی و امنیت عمونی و همگانی وجود ندارد. و بهداشت عمومی و بهداشت محیط رعایت نمی شود.شهر در فاز ۶ کیسون بطور کامل رها و آزاد شده رهاشده است.مواد فروش ها و قاچاقچی ها آزادانه مواد می فروشند و امنیت در پایین تر سطح ممکن خود رسیده است.گرانفروشی در شهر بیداد می کند.کالاها بی کیفیت زیاد شده است و گرانفروشی وجود دارد.و مرغ در کیسون ۳۶ هزار تومان فروخته می شود.
آخرین اخبار