لغو ممنوعیت تردد شبانه خراسان جنوبی در شب انتخابات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از لغو ممنوعیت‌های تردد شبانه خراسان جنوبی فقط در شب انتخابات خبر داد.

عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در شب انتخابات چه تردد‌های درون شهری و چه تردد‌های میان استانی تاصبح شنبه آزاد است.

او افزود: با توجه به اینکه معمولا مهلت رأی گیری تا ساعت‌های پایانی شب تمدید می‌شود، برای سهولت رفت و آمد مردم و عوامل دست اندر کار برگزاری انتخابات، ممنوعیت‌های تردد برداشته شده است.

عباس ادامه داد: اکیپ سیار گشت زنی راهنمایی و رانندگی در طول ساعات برگزاری انتخابات اوضاع راه و ترافیکی درون شهری شهرستان‌ها را تحت کنترل قرار می‌دهند تا مانع ایجاد ترافیک‌های ناشی از پارک کردن‌های بی دلیل و نادرست در خیابان‌ها شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین تصریح کرد: البته هیچ ممنوعیتی مبنی بر پارک کردن ماشین در خیابان‌ها در روز انتخابات نداریم، اما از هم استانی‌ها می‌خواهیم با پارک کردن‌های غیر ضروری نزدیک شعبه‌های اخذ رأی، باعث ایجاد شلوغی و سد معبر در آن منطقه نشوند.

او عنوان کرد: از آنجایی که بیشتر شعب اخذ رأی، مساجد و مدارس هستند، عوامل دخیل در اجرای انتخابات وسایل نقلیه خود را  در محوطه خود مدارس یا مساجد پارک کنند تا در خیابان‌ها فضا برای پارک کردن ماشین‌های رأی دهندگان باشد.

عباسی به نصب آگهی‌های انتخاباتی روی وسایل نقلیه اشاره و اظهار کرد: نصب هرگونه آگهی و کاغذ تبلیغاتی بر روی وسایل نقلیه به گونه‌ای که باعث کاهش دید راننده و ایجاد حواس پرتی رانندگان دیگر شود، غیر مجاز است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار