روحانی در جلسه هیئت دولت:

اگر دولت دوازدهم نبود، امروز قطعنامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود/ قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند/ در نقطه پایانی تحریم هستیم

رئیس جمهور گفت: اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران جای ما بودند، حتما امروز همه قطعنامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود.

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه مهمترین مسئله این روزها انتخابات ۲۸ خرداد است، گفت: روز انتخابات همیشه برای ما مهم و سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: در این انتخابات همانطور که رهبری فرمودند ممکن است در بررسی صلاحیت‌ها ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات انتخاباتی این روزها، حتماً ظلم‌های فراوانی رخ داده است. همه ما باید خود را موظف به رفع ظلم‌ها و جبرانشان بدانیم و این کار شدنی است.

رئیس جمهور افزود: مردم در طول این ۸ سال بار سنگینی را بر دوش داشتند و در مراحل مختلف این مسئولیت را به خوبی انجام داده‌اند.

روحانی تاکید کرد: بر ما لازم و واجب است که کار و فداکاری مردم و موفقیت آن‌ها را به خوبی برایشان باز و تشریح کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: باید ترسیم کنیم که اگر رهبری و راهنمایی رهبر انقلاب و ارشاد‌های ایشان و حمایت مردم و تدبیر دولت نبود و این موفقیت‌ها در جامعه تحقق پیدا نمی‌کرد، همان وضع پیشین تحریم‌ها ادامه می‌یافت.

وی گفت: در سال ۹۴ صادرات نفت می‌توانست قطع شود، روابط بانکی ما قطع بود و مردم با شرایط بسیار سختی مواجه می‌شدند؛ مسئولان باید این مسئله را ترسیم کنند که اگر برجام نبود در سال‌های بعد چه می‌شد.

روحانی اظهار کرد: اگر برجام در سال ۹۷ از سوی یک بیمار روانی که متاسفانه مسئولیت کاخ سفید را به دست گرفته بود، بر هم زده نمی‌شد و فرد سالمی رئیس جمهور آمریکا شده بود، روند برجام ادامه می‌یافت. باید ترسیم می‌شد اگر برجام ادامه داشت، نقدینگی، اشتغال و مولفه‌های دیگر به چه صورت می‌شد. مردم باید سند این مسائل را ببینند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این تبلیغات انتخاباتی هیچکس از جنایت آمریکا حرف نزد و یک نفر اسمی از ترامپ نبرد، یادآوری کرد: وقتی یک فرد جنگ اقتصادی همراه با تروریسم اقتصادی را ایجاد کرده است، باید از آن برای مردم صحبت کرد.

۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه برای نفت استفاده شد

وی گفت: سند دیگری که باید وزارتخانه‌های این دولت ترسیم کنند، این است که از سال ۹۷ تاکنون چه خسارت‌هایی در اثر اقدام تروریستی آمریکا و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به ملت تحمیل شده است. خسارات مستقیم و غیرمستقیم در سند مذکور باید مطرح شوند.

روحانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور در مدت تحریم‌ها قطع شد، این‌ها باید توضیح داده شوند، اما برخی از داخل می‌گویند؛ در حالیکه ۲۸ مرداد ۳۲ را از بیرون کشور ایجاد کردند، کشورمان را در جنگ تحمیلی و زمان اشغال از بیرون مورد هجمه و حمله قرار دادند.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید بگوییم صدام و ترامپ با کشور چه کرده‌اند؛ باید برآورد خسارت کنیم و بگوییم در سه سال گذشته چه خسارتی به ملت رسیده، این خسارت چه مقدار است و اگر نبود چه می‌شد.

وی یادآوری کرد: در سه سال و نیم گذشته در بسیاری از مقاطع یا تهدید را از بین بردیم و یا آن را به فرصت تبدیل کردیم. در این مدت نتوانستیم نفت را برای بودجه استفاده کنیم؛ حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان یعنی ۲.۵ درصد از بودجه برای نفت استفاده شد.

روحانی افزود: ما توانستیم از راه دیگر نفت را جبران کنیم، سهام دولت را ۶ برابر سال قبل فروختیم. چند برابر اوراق مالی را استفاده و وارد میدان کردیم. خیلی مهم است کشوری در جنگ اقتصادی باشد و برای بودجه‌اش یک ریال از پایه پولی و بانک مرکزی استفاده نکند.

رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای دولت در ۸ سال گذشته گفت: در این مدت ملت و دولت در کنار هم تلاش کردند، در همین ایام سخت توانستیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان را به انجام برسانیم؛ ترمیم حقوق‌ها را انجام دادیم؛ در میان جنگ مشکلات کرونا نیز اضافه شد؛ در وسط این جنگ درآمدهایی از دست ما رفت و صادرات و برخی از واردات دچار مشکل شد.

روحانی افزود: طبق گزارش وزیر صمت در ستاد اقتصادی دولت، در سه سال و نیم جنگ تحمیلی هیچ واحد صنعتی به دلیل واردات مواد اولیه تعطیل نشده است. ما در این مقطع توانستیم جای نفت پتروشیمی و فولاد بگذاریم؛ برای وارد کردن کالا، دارو، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های ضروریمان نیاز به ارز داشته‌ایم. در نبود نفت ارز از کجا تأمین شود؟

وی ادامه داد: عمده ارز از پتروشیمی و فولاد به دست آمده است. چطور است کسی آمد بگوید در این سه سال و نیم، دولت چگونه توانسته است کشور را اداره کند؟ عجیب است که در تبلیغات انتخاباتی این روزها کسی نگفت در شرایط جنگ اقتصادی و بسته شدن تمام دروازه‌های کشور، ملت چگونه توانسته است نفس بکشد. ملت رنج فراوانی و سختی‌های بسیاری کشید اما در عین حال توانست مقاوم در برابر دشمن بایستد. همین ایستادگی باعث آنها آمده‌اند سر به زیر با ما در وین مذاکره کنند.

روحانی تاکید کرد: اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران در جای ما بودند، حتماً امروز ما در فصل هفتم سازمان ملل متحد، تمام قطعنامه‌ها بر سر ما ریخته بود. کسی که توانست مسیر را چنان دقیق و با تدبیر ادامه دهد که برجام حفظ شود و نگذارد قطعنامه‌های سازمان ملل دوباره بازگردد و در عین حال قدم به قدم کاهش تعهدات را انجام دهد؛ توانمندی هسته‌ای ایران را از همیشه قوی‌تر کند.

وی ادامه داد: مشکلات و تهدیدات را تبدیل به فرصت کردیم؛ روزی ما مجبور به واردات بنزین و عرضه بنزین ناسالم به مردم بودیم. ما کاری کردیم مردم در بنزین خودکفا باشند و روی پای خود بایستند و امروز یکی از صادرکنندگان مهم بنزین هستیم و بنزین یورو ۴ باشد. ۷۶ میلیون لیتر در روز بنزین یورو ۴ به مردم تحویل داده می‌شود؛ یعنی کاری کردیم بنزین سالم و صادر شود؛ وارد نشود و از پول بنزین هم کمک معیشتی جدید برای ۶۰ میلیون نفر پیش‌بینی کنیم.

رئیس جمهور افزود: ۶۰ میلیون نفر کمک معیشتی ماهانه از پول بنزین دریافت می‌کنند. این طراحی حاصل تصمیم‌گیری رؤسای سه قوه  بوده و از مقام معظم رهبری کمک گرفتیم و با دست به دست هم دادن، یک تهدید را تبدیل به فرصت بزرگ کردیم و این مسئله بسیار مهمی است.

روحانی درباره با رشد اقتصادی کشور گفت: یکی از افتخارات این دولت، رشد اقتصادی در سال ۹۹ است. دیروز بانک مرکزی گزارش رشد اقتصادی سال ۹۹ را فرستاد. رشد اقتصادی در بسیاری از کشور‌های مهم و پیشرفته منفی بوده است؛ به طور متوسط رشد اقتصادی جهانی منهای ۱۴ درصد بوده است.

وی گفت: رشد اقتصادی سال ۹۹ نسبت به سال قبل، مثبت ۳.۶ است. این رشد اقتصادی که بانک مرکزی اعلام کرد، یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است. اگر ملت ایران مقاومت ایستادگی نمی‌کرد و صبور نبود به این افتخار دستیابی نداشتیم. رشد اقتصادی در صنعت ما در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۷.۱ رشد کرده است؛ به همین تناسب رشد اقتصادی گروه کشاورزی در سال ۹۹، ۴.۵ درصد رشد داشته است؛ البته در حوزه خدمات شرایط ما مناسب نیست، ولی در عین حال رشد اقتصادی‌اش صفر است، اما منفی نیست.

روحانی افزود: رشد اقتصادی ۳.۶ باعث آوردن آمریکا به وین شده است. این رشد اقتصادی در رشد صنعت کشور، رشد در تمام فعالیت‌های زیربنایی، در اینکه صادرکننده بنزین و فرآورده در منطقه هستیم وجود دارد؛ آمریکا با تمام فشار‌ها قصد بر سرنگونی نظام و فروپاشی اقتصاد را داشت.

وی درباره شیوع ویروس کرونا گفت: در عرصه کرونا پزشکان، پرستاداران، مدافعان سلامت، تمام شرکت‌های دانش بنیان، صنعت اقدامات بسیار مهمی را در مقایسه با کشور‌های دیگر انجام داده‌اند. در دوران کرونا موفق شدیم تخت‌های بیمارستانی را در شرایط جنگ اقتصادی به دو برابر افزایش دهیم. در این هفته افتتاح‌های فراوانی در بخش بیمارستانی خواهیم داشت.

 جمهوریت یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

رئیس جمهور اظهار کرد: زمانیکه کودکان پیش دبستانی با این سواد جدیدی وارد دبیرستان شوند، کار و شغل خواهند داشت.  با این روندی که کودکان در آموزش دارند، مهندسی ساختمان را بچه دبیرستانی فردا از مهندس امروز ما، قوی‌تر و دقیق‌تر محاسبه خواهد کرد، در این مدت کار‌های بزرگی صورت گرفته است.

روحانی با تاکید بر اینکه مردم در طول سه سال جنگ اقتصادی، کار بزرگی انجام دادند، بیان کرد: کار بزرگ دیگری از مردم توقع می‌رود و آن روز جمعه ۲۸ خرداد است. نقد سر جای خودش و هر کسی ممکن است که نقدی داشته باشد، اما من می‌خواهم خدمت مردم عزیز عرض کنم که همگی باید جمهوریت را پاس بداریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوریت یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، یکی از یاد آورد‌های امام راحل و یکی از تاکیدات رهبری است، گفت: نباید بگذاریم که جمهوریت صدمه ببیند و اگر ما گله‌ای از فرد، اقدام یا حتی دولت داریم، راه حل آن قهر کردن با صندوق آرا نیست.

وی با اشاره به اینکه قهر با صندوق هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و راه بهتری وجود دارد، بیان کرد: ممکن است برخی‌ها بگویند که خیلی حضور در پای صندوق آرا، سخت است، اما اشکال ندارد، با سختی و با اکراه به پای صندوق‌ها بروید چرا که حضور در پای صندوق آرا، قدرت ما را بیشتر می‌کند.

روحانی با اشاره به اینکه باید آثار نرفتن بر پای صندوق را مورد توجه قرار داد، اظهار کرد: با عقل و وجدان خودمان محاسبه کنیم که اگر مشکلی هم وجود دارد، راه حل آن مشکل، صندوق رای است و باید به اصل ۵۹ قانون اساسی متمسک شویم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه گله‌هایی داریم که برخی از آن‌ها به دست مجلس، برخی دولت و دیگر نهاد‌ها حل می‌شود، بیان کرد: مشکل‌های بزرگی که در ذهن مردم وجود دارد، در آخر با صندوق آرا حل می‌شود. قانون اساسی، منشور بزرگ ملی ماست و همگی باید از اصل اول تا آخر آن را عمل کنیم، نمی‌شود که بخشی از آن را قبول و بخشی از آن را قبول نکنیم.

روحانی با اشاره به اینکه ممکن است برخی‌ها بگویند که ما افراد دیگری را برای نامزد انتخاباتی می‌خواستیم و الان آن‌ها در رقابت انتخاباتی حضور ندارند، گفت: باید از میان افرادی که امروز هستند، هر کدام که به ما نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم، اما ممکن است صد در صد مورد قبول ما نباشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات سرد و بدون حضور، نفعی برای کشور، نظام و فرد ندارد، بیان کرد: در نهایت هر مشکلی را که اسم ببریم، از طریق صندوق تامین می‌شود و راه دوم وجود ندارد.

روحانی خطاب به وزارت کشور، استاندارها، فرماندار ها، بخشدار‌ها گفت: صندوق آرا، صندوق امانت مردم و حق الناس آنهاست، نباید بگذاریم که یک رای، کم یا زیاد و جابجا شود. باید از تمام آرا حراست کنیم و با حراست دقیق و حضور مردم، جمعه بسیار خوبی پیش رو داشته باشیم. امیدواریم که ٢٨خرداد١۴٠٠، روز خوبی در تاریخ کشور ما ثبت شود و هر چه رضای خدا و خواست مردم است، اتفاق افتاد.

روحانی با اشاره به اینکه ما به رای مردم احترام می‌گذاریم، بیان کرد: امیدواریم که شرایط و مسیر کشور ما خوب شود، البته من تردیدی ندارم که شرایط کرونا بهتر و کنترل خواهد شد، کم‌ترین خسارت خشکسالی بی سابقه در این ۵٠سال را با تلاش وزارت نیرو خواهیم داشت و دولتی با پایان یافتن تحریم و شرایط اقتصادی مناسب را در اختیار دولت بعدی خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط سخت، هر روز شاهد افتتاح جدید هستیم، گفت: دیروز نودمین تصفیه خانه فاضلاب افتتاح شد و هر روز سد، تصفیه خانه فاضلاب افتتاح می‌شود. کار‌هایی در حال انجام است تا نگذاریم مردم ما در این تابستان مشکل، دچار سختی شوند.

رئیس جمهور درباره تحریم‌ها اظهار کرد: در نقطه پایان تحریم‌ها هستیم، البته نمی‌دانم چرا قلم کمی کند شده است! باید به نقطه‌ای تا پایان تحریم برسد که ان‌شالله تا پایان دولت دوازدهم، آن هم به حرکت درآید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم.مرگ بر بت بزرگ آمریکا
Switzerland
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مگه اینکه خودت از خودت تعریف کنی،چون دیگه حنات برای مردم ایران رنگی نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
حسن آقا

دیدی پروژه های ناراضی سازی های داخلی تون ، روی مردم جواب نداد.. نه؟؟؟؟

بذار دوستای خارجیت هم ببینن.. و باور کنن.. ، برن برای ابد دست و پا بزنن.. ، تا آخر عمرشون پر پر بزنن.. ، به شکل های مختلف تلاش کنن...

ببینید که، به اذن خدا " ما ( ایران و ایرانی ) تا ابد کم نمی اریم "
و خون عزیزامون رو برای منافع شخصی زیر پا نمی گذاریم

همه بیدار باشیم

مرموزانه داره کد و ادرس غلط میده... مردم رای ندن!!!
ولی کور خونده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
درود بر آقای ریسی لعنت بر بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی بذار عملکردش نشون بده بعد براش بال بال بزن دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
خیلی وقته قطعنامه ها رو سر ماست تقصیر گرانی و بی صلاحیتی رو نندازید گردن قطعنامه ها.
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۰:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اگر دولت روحانی نبود ، الان کشور در عرصه های اقتصادی در اوج خودش بود و تحریمها کلا بی اثر شده بود ، تولیدات کشور به حد اکثر خودش رسیده بود و گرانی بیداد نمی کرد .اگر دولت روحانی نبود ، ایران با تمام کشور های همسایه تبادلات تجاری داشت و از ارز های ملی کشور استفاده میکرد نه از دلار .اگر دولت روحانی نبود جوانان ما برای بازسازی سوریه همه به کار گرفته میشدن و مبادلات تجاری ما بین کشورهای دوست و همسایه به حداکثر خودش میرسید ، یک روز صادرات سیب زمینی آزاد و دو روز بعد ممنوع نمی شد .محصولات مازاد کشاورزی ما از بین نمی رفت ، بلکه صادر میشد و در قبالش مواد خام مورد نیاز صنایع ما وارد میشد .اگر دولت روحانی نبود ، معادن ما بجای خام فروشی ، آنرا در اختیار کارخانه های خودمان میگذاشت تا کارخانه دار ما مجبور نباشد همین مواد خام رو از چین با قیمت بیشتر وارد نماید .باز هم بگم .دولت روحانی آمد تا به کمک غرب اقتصاد کشورمان را مصرف کننده بار بیاورد و تولید در داخل را به فراموشی بسپارد ، وقتی ما نفت داریم ، خب میدیم و بجاش همه چیز رو وارد میکنیم ، چرا خودمون رو اذیت کنیم .مواد خام از ما ، مفت ببرند و مواد مورد نیازمان رو بجاش وارد کنند .البته شرطش این هست که ما موشک هم نداشته باشیم ، هسته ای هم نداشته باشیم و به منطقه هم کاری نداشته باشیم .نیروی نظامی هم لازم نداریم ، نیروهای غرب و آمریکا هست ، از ما حمایت میکند .مثل افغانستان ،عراق و... منتها اونها خودشان نمی خواهند و آمریکا افغانستان و عراق رو تخلیه میکند .آیا ما هم این وضعیت رو میخواهیم ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
روحانی از مردم رای گرفت به خاطر اینکه میخواهد تحریم ها را بردارد
الان میگوید جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران باعث مشکلات هست
خنده داره به خدا آقای روحانی شما رییس جمهور شدید که تحریم نباشد حالا چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تو این 8 سال عذاب آور جز حرف زدن از این رئیس دولت تبخیر امید چیز دیگه ای سراغ دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تواین هشت سال حسن روحانی به هشتادمیلیون ایرانی اسام اس تبریک سال نومیفرستادالانم نوچش همتی داره به همه اس ام اس میده که بیاین به من رای بدید واقعا شرمنده ااشونیم چقدرایناماه هستن!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
mahyar
۱۸:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
من که رفتم کلید هم زیر گلدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
قطعنامه فصل هفتم بهتراست یااین همه گرانی اینهمه تورم اینهمه تحریم واینهمه فساد وبدبختی .یک ورق کاغذامضا کردندواین همه مصیبت برای مااوردند..روحانی فکرکرده دارد دست اورد هایش را میگوید .خفه شو گندزدی به مملکت .همه رااذیت کردی .همه کارهایت رازمین گذاشتی ودنبال غربی ها به گدایی راه افتادی ومردم رافقیرکردی .
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۶:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
همگی سکوت!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سخنرانی انرژی آدم را مصرف می کند و فرصت برای رسیدگی به کارهای مهم از دست می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
پر رویی های نجومی !
اوه اوه اوه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعاً خجالت نمیکشن هنوز امیدشان به دست آمریکاست . اگه دولت دوازدهم نبود این همه گرانی و بدبختی هم نبود اگه دولت دوازدهم نبود دلار هم ۳۰تومن نبود اگه دولت دوازدهم نبود پراید هم ۱۲۰تومن نبود اگه دولت دوازدهم نبود مرغ کیلویی ۴۰تومن نبود اگه دولت دوازدهم نبود گوشت کیلویی ۱۴۰تومن نبود اگه دولت دوازدهم نبود روغن حلبی ۸۰ تومن نبود بابا چرا خجالت نمیکشید از دلاوریهاتون تعریف میکنین ؟قبمت یه خودکار رو هم نتونستین ثابت نگهدارین با چه رویی دارین برا مردم صحبت میکنین مگه ما توی ایران زندگی نمیکنیم که از اوضاع معیشت مردم خبرنداشته باشیم بخدا قسم حق این مردم رو روز قیامت نمیتونین از گردنتون بردارید اگه به روز حساب ایمان دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
نه امیدمان به توافقنامه 25ساله چین هست وبا روسیه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۶:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله آقای روحانی آقای دکتر جلیلی شما و مشاورانتون رو به مناظره دعوت کردند
به تریبون یک طرف عادت کرده اید . هم شما و هم کابینه تان
مناظره کنید ببینیم حق با کیه
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مناظره آقای روحانی رو دیدیم 4 سال پیش
فقط باید گفت تفاوت صحبت های اون روزهای ایشون رو با دستی ارزون و تهمت هایی که برای به دست آوردن رای زدن و . . .روغ هایی که گفتند با سخنرانی های الآن بسنجید
خواهید فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
8سال احمدی نژاد بود نه جنگی شد نه هیچی، شما ها بزدل هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دروغ دروغ دروغ بازم دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
8سال پیش به احمدی نژاد همین حرفارو میگفتیم حالا ب روحانی میگیم 8سال بعد هم به رئیسی میگین و این داستان ادامه دارد...
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی نمیشه تحریمه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
کاری ندارم داداش ولی هیچ وقت توو زندگی این جور فکر نکن حتی توو زندگی شخصی
امید داشته باش
خدا با امیدوار هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگردولت دوازدهم نبود این همه مشکل نداشتیم وقطعا این همه دچارخودتحریمی ودلالان خیانتکار وکاسبان تحریم نمیشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فروختن سهام 6برابر قیمت به مردمی که بهت رای دادن اعتماد کردن و پول وام و خونه ماشین آوردن الان خیلیاشون خودکشی کردن و شرمنده خانوادشون شدن برای امسال تو افتخاره... برای تو که کمک کردی در کنارت فک و فامیلات و وزیر وزراتم در قیمت بالا سهامشونو بفروشند و پول فقیر فقرا را غارت کنن....افتخار کن..ولی روزی جواب این کارای کثیفتو خواهی گرفت ...تقاصشو خواهی داد
Armenia
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای ناحسابی می دونی بابیست سال سابقه کار بی کار شدن و با مدرک تحصیلی خوب اواره شدن یعنی چی؟هشت سال بیچاره کردی مارو به خاک سیاه نشستیم ،مثل داستان که چقدر راحت فریب می دادی و سکه جمع می کردی،الان با چه رویی رودر روی مردم داری از خودت دفاع می کنی،اگر اسم این هشت سال خیانت نبود پس چیه؟هشت سال جنگیدیم دوام اوردیم و خم به ابرو نیاوریم ولی توی هشت سال شما بی تدبیرها و غربگرها کاری با ملت کردی که زخمش چندین و چندسال جاش هست،فقط فقط خدا اگرهست جوابی به تو و دارودسته ات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دروغ ،بااون قطعنامه ها وضعیت مون بهتر بود،خائن،وطن فروش ،مرفهین بی درد،اگه کاری کردی برای خودت کردی نه برای مردم،مردم از کار تو ناراضی هستند نه شورای نگهبان.واقعا پرویی تا چه حد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
هزینه پیامکهای گسترده همتی از کدام بانک تامین می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
الان یه جوون جرأت ازدواج داره با چه امیدی زندگی کنه؟؟
کاش دولت دوازدهمی در کار نبود
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
شاید من خیلی خیلی رو دارم که بازم خبرهای شما را می خونم.عیب از منه اقای رییس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
عیب از پررویی نجومی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خسته نباشید، کی تموم میشید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۴:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دورغ نگو انشاالله داره تمام میشه که یک رئیس جمهور خوب بیاد که دلش به حال مردم بسوزه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
۴ سال پیش ، همین دورغ گو بعد از امضای برجام گفته بود : ناراحتید تحریم برداشته شده ، کاسبان تحریم !!! تحریم چندبار برداشته میشه !؟
رسیدن دمِ انتخابات برای اینکه همتی رای بیاره این حرف ها رو میزنن و احتمالا میگن که توافق شد و همتی اگر رای بیاره میتونه کار رو جلو ببره ولی اگر رئیسی بیاد دوباره تحریم ها برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
امروز یک عدد مرغ خرید به 60 هزارتومان کیلویی35 هزار تومان .
چه به سرمردم آوردی با آن قطنامهای سازمان ملل خودت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مردم اگه دولت دوازدهم نبود الان دلار ۵ هزااااااررررر تومن میشد خیلی شانس اوردیم!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خیلی شانس اوردیم!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خدا چرا ای بشر ایقد پرروه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چون از بیرون و درون جامعه خبری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
نمیدانم اقایی که خودش و دولتش تصمیم گرفته بودند که علنا گفته قیمت بنزین رو میخاسته 5000 تومان کنه و با مخالفت رهبری تیرشون به سنگ خورده چطور یک سری ادمها بهش میخان رای بدن واقعا اوج جهالت وبی بصیرتی هست حتی اگر یک نفر هم بهش رای بده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش عدالت آقا علی اجرا میشد
۱۴:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
همان طوری که روزگار فشر ضعیف رو سیاه کردی ، ، وقتی حرف می زنی ، زخم به دل مردم میزنی و به ریش مردم با حرفات میخندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
این اقا مخصوصا با بی تدبیری هاش مرموزانه داره کد و ادرس غلط میده مردم رای ندن!!! ولی کور خونده!
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۲:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا دقیقا. کور خونده ولی
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۴:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
لابد اگر شما نبودی مردم منقرض شده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چه دولت خوبی داشتیم!!!!!!!!!!!!!
حیف که داره تموم می شه!!!!!!!!!!!!
بیچاره شدیم از دست شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اون قطعنامه هارو که تو جمع کردی تو یک بند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
روحانی اصلاح طلب حالا داره ازترس خودشون مردم رادعوت به رای میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا فاز اونایی که الان دارن از همتی حمایت میکنن و میخوان بهش رای بدن رو نمیفهمم..همتی دلار رو میبره تا یک میلیون و حتما میگه اگه ما نبودیم میشد ده میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
انگار قرصات رو نخوردی ... بخور عزیزم دردسر نشه برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اهای ملت این دروغ میگه کرونا خیلی بدتر شده اینا هر واکسنی رو تایید کنند هم مثل کارای 8 ساله شون دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی همان جهانگیری و همان روحانی هست در لباس همتی. جناب همتی تو این ۳ سال دلار ۵هزارتومانی رو به ۳۳هزار تومان رسانید. همتی با کمک روحانی کذاب و جهانگیری و دژپسند و ... از بورس هزاران میلیارد تومان اختلاس کردند و کلاه گشادی سر حدود ۶۰ میلیون سهامدار بورسی گذاشتند و سرمایه ی آنها را پودر کردند. مگه یک انسان عاقل چند بار از یک سوراخ گزیده میشه؟!!!!! آقای همتی تو این ۳ سال امتحان خودش را پس داده و نمره ی قبولی کسب نکرده. ایشان با بالا و پایین کردن ارز تو این ۳ سال تعدادی را یک شبه میلیاردر و میلیونها نفر را بیچاره و بدبخت کرد. مجموع آراء همتی به ۴۷۰ هزار هم نخواهد رسید . این خط و این نشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای روحانی شما میگید ترامپ بد بود بایدن که خوبه وسنگشو به سینه میزدید تواین مدت چیکار کرده اصلا چیکار میتونه بکنه
ریاست جمهوری امریکا یه مقام فرمالیته وتشریفاتیه اختیاری نداره اگر داشت اوبامای دمکرات سیاه پوست رنجدیده انجام میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حتی اگر جنگ هم میشد مردم ایران راضی تر بودن تا اینکه دولت دوازدهم اینهمه ذلت و مشکلاتی که به این سادگی حل نمیشه برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد.ما از قبل هم تحریم بودیم وآمریکا فقط دشمن دولت دوازدهم نبود دقیقا این سیاست های ناکارامد البته برای غربی ها کارامد دولت دوازدهم بود که این شرایط پیش آمده وگرنه چرا در دوره های قبلی اینگونه نبود یا اینکه در دوره های قبلی آمریکا و اروپا با ایران دوست بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
کسی با صندوق ها قهرنکرده به کوری چشم دشمنان همه با هر نظری شرکت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
من قهرم از جانب خودت حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۲:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آفرین. فقط تعدادی از هوادارای سرخورده اصلاحات رای نمیدن که اونم مشخصه چرا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای روحانی قهرازصندوق جای خود بنده یک فرد67ساله باحقوق 1500 یک خانواده 6نفری اول رای محاله ممکنه دوم اگردروغ نگی میترکی دوماه قبل گفتی تحریمحابرداشته شده غیرازدروغهای دیگرت خداوقران شاهده که من ازدست تورمی که توایجاد کردی یه کلبه داشتم ازدست دادم دروغ تاکی کاری کردین که هراحدی که بخاد جانشینت باشدقابل قبول نیست چقدرظلم ستم به این ملت بخصوس جوانان کردین 42سال براتون بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
رو که نیس سنگ پاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
میدونی چرا؟؟؟ چون میدونه در کشور ما ( خیانت ) عادی شده و ( اعدام ) ندارد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
از بایدنم ابی گرم نمیشه دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی اگر دولت 11 و دوازدهم نبود الآن
پراید 30میلیون
خونه تو تهران 150 میلیون
خرج ازدواج 50 م
گوشت 20 هزار
مرغ کیلویی 3 هزار
سکه 1 م
دلار 3 هزار
روغن 5 کیلو 10 هزار
بنزین 400 ت
صف مرغ 0
صف روغن 0
برنج ایرانی کیلویی 3 هزار
کرونا0
اعصاب مردم 20
شادی و تفریح رو براه
ازدواج فراون
و........ لطفا اینها رد هم میگفتی
بورس عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
عشق است روحانی
دولت بعد روحانی همتی
رای ملت همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
روحانی و همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
بلههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آنچه که هست، فراتر از قهر با «صندوق» است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
پایان ریاست جمهوری روحانی رو تبریک میگم ان شاء الله از این به بعد همچین آدمایی رای نیارن
Armenia
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
یک سوال؛چرا دولت بی تدبیر با این همه فلاکت وبدبختی 8 ساله از تورم گرانی گرفته تا بیکاری و طلاق انقدر باجسارت از خودش دفاع میکنه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مثلا اومده بودی با کلید قفل هارو باز کنی
بدتر قفل کردی همه چی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فکر کنم کلیدش تو قفل شکسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی = روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم همتی همان روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فروختن سهام 6برابر قیمت به مردمی که بهت رای دادن اعتماد کردن و پول وام و خونه ماشین آوردن الان خیلیاشون خودکشی کردن و شرمنده خانوادشون شدن برای امسال تو افتخاره... برای تو که کمک کردی در کنارت فک و فامیلات و وزیر وزراتم در قیمت بالا سهامشونو بفروشند و پول فقیر فقرا را غارت کنن....افتخار کن..ولی روزی جواب این کارای خواهی گرفت ...تقاصشو خواهی داد هم تو هم اونایی که کنارتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فروختن سهام 6برابر قیمت به مردمی که بهت رای دادن اعتماد کردن و پول وام و خونه ماشین آوردن الان خیلیاشون خودکشی کردن و شرمنده خانوادشون شدن برای امسال تو افتخاره... برای تو که کمک کردی در کنارت فک و فامیلات و وزیر وزراتم در قیمت بالا سهامشونو بفروشند و پول فقیر فقرا را غارت کنن....افتخار کن..ولی روزی جواب این کارای ... خواهی گرفت ...تقاصشو خواهی داد هم تو هم اونایی که کنارتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آره تو راست میگی . ما رو گرفتار بدتر از اون کرده حالا پزم میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
با همه نقدی که به دولت روحانی دارم
واقعیت اینه که اگه ترامپ و کرونا و سنگ اندازی اصولگراها نبود امروز اصولگراها حرفی برای گفتن نداشتن
همونطور که تو مناظرات به جز فحش به دولت روحانی حرفی نداشتن
تازه شعار های سال 92 و 96 روحانی رو تکرار میکردند.
جالب اینه دستاورد های دولت روحانی رو ضعیف جلوه میدادن و میگفتن ما بیایم بهترش میکنیم.
روحانی فضای مجازی رو فیلتر نکرد همین کار از هر دستاوردی بگی مهمتر بود.
دوستانی که امروز به روحانی تو همه جا فحش میدن ببینم اگه خواسته هاتون از رئیسی براورده نشه میتونید همینجور فحش بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته اینم بگم سپاه و بسیج امسال از قبل همین روحانی ارتش سایبری تشکیل دادن و دارن مانور میدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فازت چیه؟مردم نه دیگه گوشت میتونن بخورن نه میوه...منم یکیشون...چی میگی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اینطور که شما گفتی معلومه اصلا جای نقدی دیگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام
داداش شما یه فیلنامه بنویس من خودم حمایتت میکنم ،
چه ربطی به سپاه و بسیج داره ؟؟/
من به شخصه سال 96 به آقای کلید ساز رای دادم
خداوکیلی دیگه توجیه کارای آقای روحانی رو نکن
روحانی هدف اول و آخرش نابودی و ویرانی کشور بود
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
1- نقد زمانی معنی میده که کسی کاری کرده باشه نه وقتی که کسی بطور کلی خراب کرده باشه

2- اره البته اگه دولت هم بجز برجام کاری دیگه داشته و کاری دیگه انجام داده باشه.بعدا مگه کشور رو میشه با اگر اداره کرد .ترامپ نباشه هرکسی دیگه میخاد باشه . مگه دولت های دیگه کرونا نداشتند ...

3- مثل اینکه اول کاندید حامی دولت حمله رو شروع کرد و بیشترین تخریب رو نجام دادن .
4- یکی از دستاوردهای آقای روحانی رو میشه بگید .. چه در داخل و چه در خارج . فیلتر که برای مردم نمیشه آب و نون .. نمیشه کار ...
5-دولت روحانی شعارش هم به درد خودش میخورد
6- دولت روحانی دولت نبود آشیانه مفسیدن اقتصادی ..رانت خواران .. جاسوسان و نفوذی ها .. افراد نالایق و ناکارآمد بود .
7 - دولت های بعد از روحانی کار آسانی نخواهند داشت و انتظار شق القمر هم نمیشه داشت ولی همین که خودشان مایه فساد و تریج رانت نیستند باز جای امید هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ملت دارن از گشنگی میمیرن, شما از بس سیر هستی دلت خوش کردی, به فیلتر فضای مجازی
حق داری چون طرفدارای روحانی همشون عقلشون در همین حد هست پس برو تو نوبت مرغ روغن شکر و خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آخر حرف دلت رو بزن اینقدر توضیح نده.
هنوزم روحانی و اصلاحات پرستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
احتمالا" از اون افرادی هستی که یک شبه میلیاردر شدین و باید هم از روحانی دفاع کنی. شاید هم جزو ۴ درصد سرمایه دار و ثروتمند هستی. . ۹۶ درصد مردم از دولت روحانی و همتی رئیس کل بانک مرکزی متنفرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دستاورد ) را خوب اومدی عزیز جونننننننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خیلی جالبه وچاپلوسییه که اینهمه ازش دفاع میکنی بعد میگی نقدش میکنم ما نقدی ازت ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ارز 4200 گرفتی شکمت سیره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اصلاحات پرست نیستم واقع نگر هستم جو گیر نیستم.
برای من مهمترین چیز پیشرفت کشور هست.
الان هم امیدوارم رئیسی با واقعنگری و انتخاب افراد درست کشور رو درست ادره کنه.
امیدوارم مدیریت دست حسن عباسی ها و زاکانی ها نیوفته. اینها شعارهای احساسی میدن.
امیدوارم مث احمدی نژاد که هرکی تو ستادش کاری کرده بود جایگاه رفیعی گرفت نشه و شایسته سالاری در کشور حاکم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ماهی چن صد میلیون از دولت روحانی حقوق میگیری؟
مردم بیچاره شدن میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ما میریم از قبرس میاریم همین جا هست که طرفداری دولت میکنه
Armenia
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز نقد رو باید درست کرد،ستاورد روحانی رو یک نمونه مثب می فرمایید توی هشت سال؟قوم مغول حمله می کرد ایران به این روز نبود،خبر از دل خانواده ها داری ؟مشکل جوانها رو می دونی؟امار طلاق رو می دونی؟یک امار طی چند سال بگیر دقیقا متوجه اشتباهت خواهی شد
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۶:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خودت ببین اگر توانستی یاوه گویی هایت را بخوانی آنوقت نظر بده مشکل و بدبختی کشور همین کج فهمی هاست که روحانی و امثال او را مسلط می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
میشه بگی تلگرام و چندتا دیگه از اپلیکشن ها تو کدوم دولت فیلترشدن؟((: حافظه تون درحد ماهی گلیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
من از غالب شدن تفکری که پایین این کامنت داده شده بر کل کشور میترسم. شما حتی نقد منطقی هم نمیتونید بکنید. ادب ادب ادب. الان شمایی که طرفدار رویسی هستی این گونه صحبت میکنی و کسی که خلاف شما صحبت میکنه خر می نامی وای به روزی که به قدرت برسید. از yjc میخوام تمام پیامها رو منتشر کنه من برای تمام شما جواب دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اونی که میگی قوم مغول من چند نمونه میگم و مقدارش شما هم چند نمونه و مقدارش رو بگید ببینیم قوم مغول کی بوده....1- بابک زنجانی 2.5 میلیارد دلار 2- خاوری 3000 میلیار تومن که با دلار اونروز میشه 3 میلیار دلار 3- 90000 هزار وام زمان احمدی نژاد که با دلار اونروز میشه 9 میلیار دلار......و الاماشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
درسته دوست عزیز الان با دولت دوازدهم اینترنتمون فیلتر نیست اما هممون داریم از گرسنگی میمیریم . وقتی غذا و مسکن نداری بیکاری و نمی تونی ازدواج کنی انترنت بدرد چیت میخوره یکم مغزتو کار بنداز جون دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه در این انتخابات بجای بحث علمی همین نگاه ابزاری از رسانه غالب شد و بجای نقد کارشناسانه هیاهیوی ناشیانه غالب شد .بجای گفتن از چگونگی کسب درامد چگونگی هزینه کرد گفته شد. همین الان تقریبا همه کاندیدا ها از خودکفایی محصولات استراتژیک کشاورزی گفتن در صورتی که خشک سالی های اخیر و محدودیت های منابع ابی تولید به میزان قبل رو با مشکل روبرو کرد. من نه طرفدار شخص خاص هستم نه نفعی به من دارد ولی میدونم کشور اگه با منطق اداره نشه 4 سال یا 8 سال دیگه هم باهمین مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم. و امید جهت بهبود وضع موجود از امروز کمتر میشه و بزرگترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است از بین میرود.
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۲:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تو سرت مغزه یا کاه؟؟ کی فحش میداد دقیقا؟ شفای عاجل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
برو فقط برو
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۳:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چهار سال دیگه هم همینو می گی ......
چرخه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
,آنقدرملت را به قعر مصیبت کشیدی که در تاریخ ایران کسی چنین کاری نکرد قیمت ها بالای ۱۰۰۰درصدبالارفت ولی حقوق ها صددرصد زیاد شد هرچه بدویم نمی توانیم یک زندگی حداقلی برای خود فراهم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگر دولت دوازدهم نبود آبان ۹۸ هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
الله اکبر از دست روحانی کلید ساز بی قفل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ایشان قفل ساز بی کلید است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سنگ پا را رو سفید کرده واقعا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی مگر من قبلاً بهت نگفتم این چند وقت مانده رو هم ساکت باش باندازه کافی خراب کاری کردی بعداز این هم ماخودمون می‌دونیم باید چکار کنیم فقط شمالطف کن نظرنده چون هی تماس میگرن وزارت حرفهای شماالتماس دعادارن
Iran (Islamic Republic of)
ژغرنژاد
۱۱:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
جناب رییس جمهور اینقدر از ترامپ بد گویی نکن . خوبه که قبل وبعد از ترامپ هم هیچ تحریمی بر طرف نشد.
حداقل ترامپ روراست بود ومیگفت برجام راقبول نداره وعمل نمیکنه .اوباما وبایدن که برجام را پذیرفتند چرا تحریمها را لغو نکردند؟ تازه اضافه هم کردند؟
برجام تنها یک تعهد یک طرفه وبی منفعت برای ایرانه وبس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مردک حداقل از مردم عزیزم ایران یک عذر خواهی کن ...فقط همین.واقعا کشور به نابودی کشاندی و حالا هم میگی همینی که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اول و اخر تحریم و بدبختی خوده تویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگر شما نبودید گرانی و فاجعه مسکن و ماشین ووووووو نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تو این 8 سال بیش از 15 میلیون نفر ازدواج کردن
تعداد, کمی خونه آماده داشتن
عده زیادی خانه اجاره کردن و خانه های اجاره ای تمام شده
چون دولت روحانی اصلا مسکن نساخته و بقیه دربه در, دنبال, خانه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
یکی نیست جلوی اینو بگیره دم آخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
روتو برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چی داری میگی تو. اگر حاج قاسم نبود یا اگر بند 7نبود؟!؟!شما اصلا متن برجام رو خوندی؟ اگر خوندی پس چرا فریب خوردی. فقط حرف نزن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه دولت دوازدهم نبود ما این قدر بدبخت نمیشدیم .
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
این با زبون بی زبونی بعضی موقع ها حرف خودش رو میزنه.قهر کنید تا همتی ها ببرند.خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
هدفش رو خوب فهمیدید الان میگه مردم از من متنفرن بذار بگم رای بدن تا بخاطر ناراحتی که از من دارن به حرفم گوش نکنن و ما برنده بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشنا
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگر روحانی نبود ما الان صاحب خونه بودیم صاحب ماشین حداقل پراید بودیم سفره ما ایقدرکوچک نمی شد
Netherlands
رضا
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
از قطعنامه‌های فصل هفتم سازمان ملل بدتر سرمون اومد و بود:
تورم
خیانت
گرانی
رانت
دروووووووووغ
توهین
۸ سال جنگ داخلی تحمیلی
بازم بگیم یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
شما عالی ،عالی
بابا قبول ،نیاز به این همه منت روی سر مردم گذاشتن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
پر رویی نجومی ..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
هرچه پروباشه ازشماها وطیف شماها پرروتر ودروغگو تر نیست متاسفانه کشورمارا نادانان احاطه کرده وسرسپرده محض به شماها روز روشن بگویند شب هست میگوید اره اره شب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فعلا طیف ما اکثر جامعه رو تشکیل می دن اگه شک داری به تعداد منفی ها نگاه کن ادم خودشیفته حقیقت برا شما اصلاحات سخته بخور بخورتون داره تموم می شه ناراحتید البته حق دارید بعد از این همه مدت واقعا سخته
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
پررویی نجومی فقط در مورد روحانی و یاران دروغگویش صادق است
Netherlands
رضا
۱۴:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
این حرفا(قسمت پاسخ) چقدر آشناست.
آشنا تویی؟
این ۸ سال درس بزرگی برا ملت بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حالا تو چرا اینقدر ناراحت شدی که به روحانی گفت پر روی نجومی؟خودشی یا داداششی؟شایدم آشنا یا جهانگیری؟مگه دروغ میگه پر روی نجومی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه دولت روحانی نبود من الان کار داشتم و محتاج حقوق بازنشستگی پدرم نبودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ان شاء الله
مشارکت حداکثری در انتخابات ، موجب قطع دست طمع‌کاران ( خارجی.. و داخلی.. ) می‌شود ..

ما ملت امام حسینیم
هیهات من الذله
Canada
سعید
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
کی گفته ما ملت اما حسینیم شما میخوای ملت امام حسین باشی چرا ما باید عذابشو بکشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای سعید لیاقت می خواد که ملت امام حسین باشی . برو دعا کن شاید نصیبت بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ما ملت امام حسینیم. تو نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
احسنت ما ملت امام حسین هستیم چون در ایران زندگی می کنیم نه کانادا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ما دوستار امام حسین، تابع امام حسین و گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم، با آل علی هر که در افتاد ور افتاد شما که با امام حسین نیستی به محض ایجاد مشکل در زندگیت به ائمه اطهار توسل میکنی، پس گزافه نگو، با امام حسین بودن و در رکابش بودن لیاقت میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ماملت امام حسینی تا چشت در بیاد
Armenia
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اقا سعید زیادی دور شدی از اعتقادات،هرکجاباشیم یادمون نره نوروسایه ائمه بالای سرماست و وای به اون روزی که از بالای سرما بره،توهین رو به حد رسوندی که جوابت رو دادم و سعی می کنم بی ادبی بهت نکنم ،روزگار خوبی برات ارزو دارم ولی طوری صحبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز معلومه که جزء این ملت نیستی تو ملت یانکیها هستی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام ،

اگر دولت نهم نبود ،
الآن ۸ ما گرو ۹ بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دولت نهم چیه
Iran (Islamic Republic of)
!
۱۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
۴۵ روز تا پایان دولت افتضاح روحانی .(مخصوصاً ۴ سال دوم )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
باید مراقب مهندسی دولت بود چطور رئیس جمهور باید اجازه داشته باشد هر روز یکساعت بصورت زنده از صدا و سیما به تبلیغ برای جناح خود بپردازد و دیگر جناح ها را با بدترین الفاظ بکوبد کسی پیگیر این مسئله نیست آیا این است برابری تبلیغ در انتخابات که رئیس جمهور هر روز نقش ستاد تبلیغاتی اصلاحات را ایفا کند.این سخنان تفرقه برافکنانه و تحریک کننده به چه منظور باید هر روز از صدا و سیما بصورت زنده پخش شود آیا به کاندیداهای دیگر اجازه پاسخگویی در همین حد نه فقط ده دقیقه ای را میدهید کدام دوره را بیاد دارید که رئیس جمهور هر روز مستقیم در تلویزیون رقبا را بکوبد و برای جناح خودش با ترساندن مردم رای جمع کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سایه جنگ را اقتدار نظامی و صلابت نیروهای مسلح مثل حاج قاسم ها از این کشور دور کردند واگرنه یک شبه به ما مهلت نمی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آخه مرد ...،قطعنامه چیه،تحریم ها را ببین چقدر زیادتر شد.اصی شما خوب،خواهشن بذارید غیر شما کشور را مدیریت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
آخه مرد ...،قطعنامه چیه،تحریم ها را ببین چقدر زیادتر شد.اصی شما خوب،خواهشن بذارید غیر شما کشور را مدیریت کند
آخرین اخبار