فرماندار سمنان:

جانب‍داری دولتی‌ها از نامزد‌های انتخابات منع قانونی دارد

فرماندار سمنان گفت: هیچ دستگاه دولتی حق تبلیغ و جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی را ندارد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر فخری فرماندار سمنان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام ظرفیت برای اقناع افکار عمومی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند، اما اجازه جانب‌داری از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

او، برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با حضور و مشارکت حداکثری مردم را عاملی برای نمایش اقتدار نظام، دولت و ملت بیان کرد و افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فخری با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری مجریان انتخابات در شهرستان سمنان خاطر نشان کرد: مجریان انتخابات با آشنایی کامل به قانون انتخابات، تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار می‌گیرند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان سمنان به صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود.

او یادآور شد: ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای شهرستان سمنان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۴۰ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی است.

فخری بیان کرد: ۳۵۰ صندوق الکترونیکی و ۱۵۲ صندوق نیمه الکترونیکی برای ۱۵۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.