بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۴ خرداد؛

پست رئیس مجلس درباره دعوت مردم به حضور در انتخابات/ تصویری از جمال هادیان با واکسن کووایران برکت/ خبر سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره واکسن ایرانی کرونا

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویرنوشته ای درباره دعوت به انتخابات نکاتی را در صفحه‌اش نوشت:

" دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست؛ در مقیاس زندگی اجتماعی و عرصه‌ی عمومی شاید هیچ گناهی بزرگتر از گناه دلسرد کردن مردم نباشد. نباید با دشمنان درباره‌ی موضوع انتخابات هم صدا شویم، حتماً کسانی که در انتخابات مشارکت می‌کنند هم نقد‌ها و اعتراض‌های به‌جایی دارند، اما آن‌ها علیرغم این نقدها، انتخابات را مهم‌ترین پنجره‌ی «تنفس مدیریتی» برای کشور می‌دانند."

.

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری از خودش از شرکت در مرحله آزمایش بالینی واکسن کووایران برکت خبر داد:

" امروز و برای همراهی با تیم تولیدکننده واکسن ایرانی کووید در مرحله آزمایش بالینی، دز نخست واکسن کووایران برکت را تزریق کردم. امیدوارم این واکسن و سایر واکسن‌های ایرانی به زودی وارد فاز تولید انبوه شود و همه مردم ایران از نعمت ایمنی کامل در برابر بیماری خطرناک کرونا بهره‌مند شوند. هر وقت فکر میکنم که در طول یکسال و نیم گذشته چه عزیزان و بزرگانی را از دست دادیم و نتوانستیم برایشان آنگونه که شایسته است سوگواری کنیم و تسلاگر خانواده و دوستدارانشان باشیم دچار غم و غبن می‌شوم. حالا خوشحالم که من هم به عنوان ذره‌ای هر چند ناچیز در مسیر آزمایش و سرعت‌بخشی به روند تولید انبوه واکسن کرونا موثرم."

.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز برای استفاده اضطراری از واکسن کووایران برکت خبر داد:

" وزیر بهداشت خبرداد:

صدور مجوز مصرف اضطراری اولین واکسن ایرانی کرونا:
کووایران برکت"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب توئیتی را درباره قسمت سوم مستند غیر رسمی که درباره دیدارهای اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری است، در حسابش منتشر کرد:

" در مستند غیر رسمی۳ برای اولین بار حضرت آقا نکته‌ای را در باره توان موشکی کشور بیان می‌کنند.
این نکته، مردم و دوستان ایران عزیز راخوشحال و دشمنانش را بیشتر مرعوب می‌سازد."

.

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما توئیتی را  درباره تحریم‌های دارویی نوشت:

" سه سال است که با تحریم ظالمانه مانع از ورود دارو برای بیماران خاص و دیابتی‌ها و کودکان سرطانی می‌شوند. حالا سران گروه هفت یعنی همان طرف‌های اروپایی و امریکایی که عامل اصلی ادامه تحریم هستند بیانیه دادند و از نقض حقوق بشر در ایران انتقاد کردند."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار