استاندار آذربایجان‌غربی:

بازگشایی برخی صنوف منوط به رعایت پروتکل هاست

شهریاری گفت: بازگشایی و تداوم فعالیت برخی صنوف از جمله تالار‌های پذیرایی و باشگاه‌های ورزشی در استان منوط به رعایت پروتکل‌های ابلاغی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، افزود: صنوفی نظیر باشگاه‌های ورزشی در این ایام دچار خسارت سنگین شده اند و به این جهت در جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا فرایند بازگشایی این صنف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بررسی شود.

او اضافه کرد: اگر این صنوف در صورت بازگشایی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بار دیگر تعطیل می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ستاد‌های انتخاباتی گلایه کرد و ادامه داد: پرشورکردن فضای انتخابات یک مساله مهم است، اما سلامت مردم اولویت اصلی ماست.

شهریاری اظهار کرد: فرمانداران باید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های تبلیغاتی نظارت جدی داشته باشند و در صورت لزوم برخورد قانونی صورت گیرد.

او بیان کرد: بررسی‌های دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی حاکی از آن است که در برخی شهرستان‌ها میزان استفاده از ماسک نامطلوب است و فرمانداران موظف هستند تا با شیوه‌های اقناعی و قانونی نسبت به افزایش میزان استفاده از ماسک اقدام کنند.

او، تنها راه مقابله با کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و گفت: مسوولان باید بیشتر و بهتر از مردم نسبت به اجرای دقیق پروتکل‌ها و محدودیت‌های ابلاغی عمل کنند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پروتکل‌های بهداشتی ویژه‌ای اجرا خواهد شد و مردم نباید نگران باشند.

 طی ۱۵.۵ ماه گذشته حدود ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و نزدیک به چهارهزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.