مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد؛

ایجاد کمپ گردشگری در سد دویرج دهلران

شنبه زاده از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد.

به‌ گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ، از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد و گفت : عملیات اجرای ایجاد این کمپینگ گردشگری در دو مرحله اجرای زیرسازی و ساخت کانکس در حال انجام است.

او اظهار کرد: این کمپ گردشگری در راستای افزایش خدمات بهتر به گردشگرانی که از مناطق مختلف به این شهرستان مسافرت می‌کنند احداث می‌شود و رضایت‌مندی مردم و گردشگران را بالا خواهد برد.

شنبه‌زاده با بیان اینکه ایجاد این کمپ کردشگری در منطقه گردشگری و آبی سد دویرج برای ۴ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: دهلران یکی از شهرستان‌های پرتردد استان ایلام، هر سال میزبان شمار بسیاری از گردشگران و مسافران است بنابراین ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های ارزان‌ قیمتی همچون کمپینگ‌های گردشگری برای اقامت گردشگران امری ضروری است.

او بیان کرد: با توجه به امکانات رفاهی گردشگری پیرامون سد دویرج پیش‌بینی می‌شود با ایجاد کمپ‌های گردشگری مدت‌ زمان ماندگاری مسافران در این شهرستان به واسطه این امکانات افزایش یابد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.