مسکو: دور بعدی مذاکرات وین از روز شنبه آغاز می‌شود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی از آغاز دور بعدی مذاکرات وین درباره برجام از روز شنبه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در توییتی از آغاز دور بعدی مذاکرات وین از فردا (شنبه)  خبر داد.

اولیانوف در توییتی نوشت: «اکنون تأیید شد که جلسه رسمی و حضوری بعدی کمیسیون مشترک برجام، شنبه، ۱۲ ژوئن در وین (مصادف با تعطیلات ملی روسیه) برگزار شود.»

ساعاتی پیش نیز میخائیل اولیانوف در توییتی دیگر درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات وین بر سر توافق هسته‌ای ایران ابراز امیدواری کرده و گفت که ششمین دور  نشست کمیسیون مشترک برجام برای احیای توافق هسته‌ای ایران به زودی برگزار می‌شود. او  در ادامه توییت خود نوشته بود: «آیا این آخرین دور مذاکرات خواهد بود؟ کسی نمی‌داند، اما همه مذاکره‌کنندگان امیدوارند اینطور باشد.»

همچنین امروز، پایگاه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شنبه مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران در وین، پایتخت اتریش از سرگرفته خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: «مذاکرات کمیسیون مشترک برجام به صورت حضوری فردا (۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد) در وین اتریش از سر گرفته خواهد شد.»

براساس این بیانیه، در نشست فردا «بازگشت کامل آمریکا به برجام» و «اجرایی کردن کامل این توافق» از محور‌های اصلی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار