شهروندخبرنگار تهران؛

ترافیک شدید خودروها فقط به دلیل نداشتن ورودی مناسب در شهر! + فیلم

ترافیک در جاده شهریار به علت نداشتن ورودی، برای رانندگان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جاده شهریار در استان تهران به جاده مخصوص در استان تهران به دلیل نداشتن ورودی باعث ترافیک سنگین شده و این موضوع حتی در ساعات اولیه صبح رانندگان را آزار می‌دهد.

به گفته شهروندخبرنگار ما نداشتن روکش آسفالت و زیر ساخت استاندارد مشکلات رانندگان را دو چندان کرده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

شهر‌های ملارد اندیشه شهریار برای ورودبه اتوبان فتح ورودی ندارد؛ و ناچارا به اتوبان لشگری وارد میشوند و باعث ترافیک شدید می‌شود. ساعت شش صبح ترافیک زیادی ایجاد می‌شود. ضمنا ورودی لشکری یه لاین کنار گذر است؛ و کشش این همه ترافیک را ندارد. خواهشاً برای ورودی جاده شهریار به فتح بطرف شرق اقدامی عملی شود.

منبع: شهروندخبرنگار - شهریار

 


بیشتر بخوانید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام
ورودی ملارد و اندیشه به اتوبان شهید لشکری ( مخصوص) یک پل درست کردند که دستشان درد نکنه واقعا هم درد نکنه در حا ل حاضر هیچ خاصیتی ندارد فقط ترافیک را زیاد کرده است و خروجی این پل به مخصوص شرق یک خروجی باریک و اون هم به باند کند رو مخصوص دسترسی داره و درست بعداز پارکینک شرکت سایپاورودی به باند تندرو جاده مخصوص را داره و مجبور از باند کند رو با اون حجم زیاد سرویسهای شرکت سایپا در ساعت 6 تا 7 صبح روبرو شوی حالا درست قبلاما به خاطر این ترافیک مجبور بودیم به سمت غرب جاده لشکری بریم و در خود جاده مخصوص بعد از کیلومتر 17 دور برگردان دور میزدیم و به باند تندرو طرف شرق می رفتیم مهندسا خوب و باحال این دور برگردان را هم بستن والله تعجب داره
لطفا یک فکر بکنید .
آخرین اخبار