آخرین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تاکنون به بیش از ۱۷۵ میلیون نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۷۵۶۰۳۲۴۰ نفر، شمار جان باختگان به ۳۷۸۸۱۹۱ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۱۵۹۱۳۸۰۷۳ نفر افزایش یافته است. همچنین وضعیت بیش از ۸۴ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۲۷۵ هزار نفر، هند با ۲۹ میلیون و ۲۷۳ هزار نفر، برزیل با ۱۱۷ میلیون و ۲۱۵ هزار نفر، فرانسه با ۵ میلیون و ۷۲۹ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۵ میلیون و ۳۱۳ هزار نفر، روسیه با بیش از ۵ میلیون و ۱۶۷ هزار نفر، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۵۴۲ هزار نفر، ایتالیا با بیش از ۴ میلیون و ۲۳۹ هزار نفر، آرژانتین با بیش از ۴ میلیون و ۰۶۶ هزار نفر، اسپانیا با بیش از ۳ میلیون و ۷۷۲۹ هزار نفر و آلمان با ۳ میلیون و ۷۱۸ هزار نفر و کلمبیا با ۳ میلیون و ۶۶۵ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

آخرین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار