اسکوچیچ: با تمام توان به مصاف تیم ملی فوتبال کامبوج خواهیم رفت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی این تیم مقابل کامبوج در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل کامبوج، اظهار داشت: از بازی با بحرین راضی بودم، زیرا بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فشار روانی زیادی روی تیم ما بود، اما نتیجه خوبی گرفتیم. بازیکنان ایران باید دیدار با بحرین را فراموش کنند. ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.

او اضافه کرد: ما قصد نداریم  تیم کامبوج را دست کم بگیریم، زیرا برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. عملکرد کامبوج بر خلاف نتایج این تیم، خوب بوده است. از بازیکنانم می‌خواهم که روی این بازی تمرکز کنند.  

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چقدر بازی با کامبوج برای ایران مهم است، عنوان کرد: ما برای این به بحرین آمده ایم که تمام امتیازات را جمع کنیم. کاری به اتفاقات و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد، نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آن‌ها می‌خواهم در حال حاضر به بازی با عراق فکر نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار