پرداخت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به رسانه‌های قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به اصحاب رسانه پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین با اشاره به پرداخت پرداخت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به رسانه‌های استان گفت: اصحاب رسانه در دوران کرونا همراه و هم دوش مردم و مسوولان بودند و باعث شدند با همت و وحدت بیشتری در مقابل این ویروس منحوس مقابله کنیم.

وی افزود: در برگزاری جشنواره رسانه‌های استان قزوین سه سال وقفه ایجاد شده بود که سال گذشته در یک جمع بندی تصمیم گرفته شد که این جشنواره احیا شود که همزمانی آن با ایام انتخابات را هم به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مورد رضایت اصحاب رسانه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره با هدف ایجاد هم افزایی ظرفیت‌های رسانه استان طرح ریزی شد و برای محک اهالی رسانه برگزار شد و خبرنگاران می‌توانستند در زمینه‌های مختلف در این جشنواره شرکت کنند.

اسماعیلی اضافه کرد: ۵۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۳۱۷ اثر بر اساس فراخوان و شرایط جشنواره به مرحله داوری راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کننده در بخش گزارش و تحلیل بود، اظهار داشت: داوری این جشنواره به صورت کامل در دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و آثار به صورت کدبندی شده و بدون نام به داوران ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حدود ۱۰۰ رسانه دارای مجوز در استان قزوین فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۶ رسانه مکتوب و ۳۴ پایگاه خبری فعالیت می‌کنند و بیش از ۸۰ نمایندگی خبرگزاری و روزنامه هم وجود دارد که نشان دهنده ظرفیت بالای رسانه‌ای در استان قزوین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار