آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از (فردا) ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

رئال مادرید آماده فروش واران

باشگاه رئال مادرید آماده است رافائل واران مدافع مورد علاقه منچستر یونایتد به قیمت ۵۰ میلیون یورو به فروش برساند.

رئال ممکن است مجبور شود پیش از اینکه این بازیکن در سال ۲۰۲۲ به بازیکن آزاد تبدیل شود او را به فروش برساند، زیرا او حاضر به ادامه مذاکره بر سر تمدید قرارداد نیست.

منچستر یونایتد آماده است برای خرید مدافع فرانسوی پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورویی ارائه دهد.

مروان فلینی در چین می‌ماند

مروان فلینی هافبک سابق باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد فوتبال خود را در چین ادامه دهد. به نوشته کالچو مرکاتو این بازیکن بلژیکی سال ۲۰۱۹ به شاندونگ پیوست و قرار است اکنون قرارداد جدید ۴ ساله با این باشگاه منعقد کند.

فلینی فصل گذشته در پنج بازی برای این تیم به میدان رفت و ۵ گل به ثمر رساند.

کریستال پالاس مذاکره با اسپریتو را متوقف کرد

به نوشته دیلی میل نونو اسپریتو سانتو مربی فصل آینده کریستال پلاس نخواهد بود، زیرا این باشگاه حاضر نشده خواسته‌های او را برآورده کند.

نونو اسپریتو که در پایان فصل گذشته پس از چهار سال ولورهمپتون را ترک کرد با باشگاه کریستال‌پالاس وارد مذاکره شده بود تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد، اما این تیم لیگ برتری حاضر نشد خواسته‌های نونو را برآورده کند.

مدافع ملی پوش آرسنال در آستانه جدایی

میتلند نایلز عنوان کرد که اگر برای حضور در ترکیب اصلی فصل آینده به او تضمین داده نشود، این تیم را ترک خواهد کرد.

این بازیکن ملی پوش که نیم فصل اول در ترکیب آرسنال جایی پیدا نکرد در نیم فصل دوم به صورت قرضی به وست بروم رفت و حالا عنوان کرده که خواستار روشن شدن وضعیتش برای فصل آینده است.

تورینو انتقال بلوتی به یووه را تکذیب کرد

کایرو رئیس باشگاه تورینو مدعی شد هرگز با فروش آندره بلوتی به تیم همشهری یوونتوس موافقت نخواهد کرد. بلوتی به دنبال خرید مهاجم ملی‌پوش ایتالیا است، اما کایرو گفته که هیچ تماسی با آن‌ها گرفته نشده است و آن‌ها هیچ پیشنهادی نداشتند حتی اگر هم چنین پیشنهادی برسد، هرگز با انتقال او به یووه موافقت نخواهد کرد.

گابریل ژسوس در رادار باشگاه یوونتوس

به نوشته گازتا دلو اسپورت مهاجم برزیلی تیم منچستر سیتی در فهرست خرید تابستانی باشگاه یوونتوس قرار گرفته است. الگری که پس از دو سال به یووه بازگشته این مهاجم ۲۴ ساله را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله خود برای فصل آینده می‌داند.

مائورو ایکاردی مهاجم پاری سن ژرمن و لاهوویچ از فیورنتینا هم از دیگر گزینه‌های یووه هستند، اما اولین هدف بیانکونری تمدید قرارداد قرضی آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید است.

بالوتلی مد نظر باشگاه‌های ترکیه

ماریو بالوتلی مهاجم سابق تیم‌های منچستر سیتی و آث میلان مورد توجه باشگاه‌های ترکیه‌ای قرار گرفته است.

تیم تازه دسته اولی شده آدانا دمیراسپور می‌خواهد این مهاجم ۳۱ ساله را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. بالوتلی فصل گذشته با قراردادی کوتاه مدت برای تیم دسته دومی مونزا در سری b بازی کرد.

بارسلونا به دنبال خرید استرلینگ

باشگاه بارسلونا در نظر دارد رحیم استرلینگ مهاجم ملی‌پوش منچستر سیتی را به خدمت بگیرد.

بارسلونا این بازیکن ۲۶ ساله را گزینه مناسبی برای خط حمله خود می‌داند، اما برای خرید استرلینگ ابتدا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بودجه لازم برای خرید او را تامین کند.

بارسا امیدوار امیدوار است تا با فروش بازیکنانی مانند فیلیپ کوتینیو، میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی بخشی از هزینه‌های باشگاه را کاهش دهد.

آرسنال در آستانه فروش ژاکارد و بیرین

باشگاه آرسنال در آستانه فروش گرانیت ژاکا و هکتور بیرین است. ژاکا در آستانه پیوستن به رم ایتالیا است، در حالی که بیرین هم مورد توجه تیم‌های پاری سن ژرمن و ویارئال قرار دارد. توپچی‌ها تصمیم دارند با درآمد حاصل از فروش این بازیکنان، روبن نوس ستاره ولورهمپتون را به خدمت بگیرند.

وستهام به دنبال خرید قطعی لینگارد

باشگاه وستهام تصمیم دارد تا ماه آینده برای جذب قطعی جسی لینگارد از منچستریونایتد اقدام کند. لینگارد فصل گذشته به صورت قرضی برای وستهام بازی کرد و حالا این باشگاه علاقمند است که قرارداد او را از قرضی به قطعی تبدیل کند.

اسمیت رو با آرسنال تمدید می‌کند

امیل اسمیت ستاره ۲۰ ساله تیم آرسنال تصمیم دارد قرارداد جدیدی با این باشگاه تا ژوئن سال ۲۰۲۶ منعقد کند. ظاهراً دو طرف بر سر تمدید قرارداد با هم توافق رسیده اند و در انتظار روشن شدن جزئیات آن هستند. علاوه بر این پیش بینی می‌شود که ویلیان به همراه گوندوزی تابستان امسال آرسنال را ترک کنند.

ضرب الاجل دورتموند برای فروش سانچو

باشگاه بورسیا دورتموند برای فروش جیدون سانچو به منچستر یونایتد فقط تا پایان جولای منتظر خواهد ماند.

منچستر یونایتد و سانچو یک سال است که بر سر مسائل شخصی با هم به توافق رسیده اند، اما یونایتد‌ها تا حاضر نشدند که مبلغ پیشنهادی خود را افزایش افزایش دهند.

منچستر یونایتد اگر امسال پیشنهادی ۹۳ میلیون یورویی به علاوه ۲۳ میلیون یورو پاداش در نظر بگیرد، می‌تواند سانچو را جذب کند. البته شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن ملی پوش چلسی را نیز به عنوان مشتری جدی پیش روی خود می بینند.

رئال مادرید در انتظار جواب واران

باشگاه رئال‌مادرید در انتظار جواب رافائل واران به پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه است. قرارداد این مدافع فرانسوی سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن از جمله تیم‌های علاقمند به این بازیکن هستند.

حراج بازیکن من سیتی برای خرید کین و گریلیش

باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد با فروش برخی از بازیکنان خود ۷۰ میلیون پوند به دست آورد تا آن را صرف خرید هری‌کین و جک گریلیش کند.

پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی چلسی و پاری سن ژرمن برای حکیمی

دو باشگاه چلسی و پاری سن ژرمن پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی را برای خرید اشرف حکیمی ستاره مراکشی اینتر ارائه کردند.

اینتر به دلیل شرایط مالی نامناسب مجبور به فروش این بازیکن ۲۲ ساله است و تیم‌های چلسی و پاری سن ژرمن از جمله مشتریان سرسخت او هستند.

چلسی ممکن است امرسون پالمیری و کریستنسن را به عنوان بخشی از قرارداد به اینتر پیشنهاد کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار