وحشت مرد محلی با دیدن مار شاه کبرا بزرگ

خروج مار شاه کبرا بزرگ از محل اختفایش موجب ترس و وحشت یک مرد محلی در هند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه اگر فردی بخواهد پاسخ پرسش خود را پیدا کند، اینترنت این امکان را برای همه فراهم کرده است. به تازگی یک مرد محلی در ایالت «هیماچال پرادش» هند با انتشار تصاویری از خروج یک مار از محل اختفایش در اینترنت از کاربران برای شناسایی دقیق آن کمک خواست. «پراوین تهاکور»، در حال قدم زدن در این منطقه بود که ناگهان متوجه یک مار بزرگ شد که میان سنگ‌ها خارج می‌شد. او این ویدئو را با اداره جنگلبانی پائونتا صاحیب به اشتراک گذاشت و حتی «پروین کاسوان»، یک مامور جنگلبانی محلی در هند را برای رسیدن به پاسخ  پرسش خود تگ کرد.

تهاکور در شرح این ویدئو نوشت که در حال قدم زدن با سگ خود بود که سر و صدای این حیوان توجه اش را به خود جلب کرد. او نوشت پس از نزدیک شدن به سگ خود با این مار مواجه شد که از سوراخ لا به لای سنگ‌ها بیرون می‌آمد. این مار بسیار دراز بود و من با دیدن آن وحشت کردم.


بیشتر بخوانید


پس از انتشار گسترده این ویدئو، اداره جنگلبانی هند تایید کرد که مار مشاهده شده در این مکان در واقع یک مار شاه کبرا است که برای اولین بار در این منطقه رویت شده است. به عبارت دیگر تهاکور به طور تصادفی اولین مدرک از زیست مار شاه کبرا در این ایالت را تهیه و ثبت کرد. این مار دراز‌ترین و سمی‌ترین مار بومی بخش‌های وسیعی از جنوب شرقی آسیا به شمار می‌رود. در هند نیز، مار شاه کبرا در مناطق جنوبی این کشور از جمله آسام، بنگال اودیشا و ترای دیده می‌شود.

گفتنی است؛ مار شاه کبرا معمولا تمایلی به رویارویی با انسان ندارد، اما در صورت تحریک یا در حالت ترس به ماری فوق بسیار خطرناک تبدیل می‌شود که در چنین شرایطی فرار از حمله آن بسیار سخت و دشوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار