بخشدار مرکزی اسدآباد:

دهیاران برای برگزاری انتخابات پرشور همت کنند

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت:شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر شهروند ایرانی است و دهیاران برای برگزاری انتخابات پرشور همت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سلیمان نظری دوست,بخشدار مرکزی اسدآباد در جلسه مشورتی با دهیاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آحاد مردم در انتخابات گفت: از آنجایی که دهیاران در بین مردم و کاملاً به وضعیت روستاها آگاه هستند، برای شرکت باشکوه اهالی در پای صندوق های رأی که وظیفه شرعی هر شهروند ایرانی است همت کنند.

او ادامه داد:گرچه معاندان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات گسترده خود می خواهند مردم را از حضور و مشارکت در انتخابات دلسرد کنند ، اما مردم ما همیشه پای کار بوده و هستند و با حضور خود در انتخابات، سرنوشت کشور را با انتخاب فرد اصلح رقم خواهند زد.

بخشدار مرکزی اسدآباد در ادامه این جلسه به کلیه دهیاران تأکید کرد با توجه به فصل گرما احتمال آتش سوزی در مراتع وجود دارد و دهیاران به‌عنوان مدیران بحران در روستاها از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی از کشاورزان جلوگیری کنند و به آنان دراین خصوص هشدار و تذکر دهند.

نظری دوست به سفرهای «ده گردشی» فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی که به اتفاق رؤسای ادارات در پایان هر هفته صورت می گیرد اشاره کرد و گفت: این حضورها جهت دیدار بی واسطه مردم با مسئولان است و هر سفر «ده گردشی» آورده هایی برای روستاها دارد که لازم است هم ادارات و هم دهیاران پیگیر وظایف محوله در ده گردشی ها باشند.

او  در بخش پایانی جلسه به بحث شروع واکسن تزریق کرونا در اسدآباد و روستاهای بخش مرکزی پرداخت و گفت:دهیاران عزیز با هماهنگی معاونت‌های بهداشت و درمان دانشکده نسبت به اطلاع رسانی اهالی جهت انجام واکسن کرونا نیز اقدام نمایند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.