داداش زاده: باید با اقتدار صعود کنیم و به راحتی به جام جهانی راه پیدا کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار ایران و بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زاده، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال مقابل بحرین گفت: در نیمه اول، نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و ضعیف بازی کردیم. تیم بحرین از خیلی از تیم‌های معمولی ما هم ضعیف‌تر بود. ما زودتر می‌توانستیم به گل برسیم، اما استرس حاکم بر بازی و امتیازات، روی روند بازی تاثیر گذاشته بود. اسکوچیچ توانست نیمه مربیان را از بحرین ببرد. در نیمه اول، تاکتیک تیم ملی روی ارسال‌های هوایی بود و بیشتر سعی داشتیم با خلاقیت فردی بازیکنان به گل برسیم. خط دفاع بحرین اجازه موقعیت را در نیمه اول به ما نداد. رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان، ۳ امتیاز را کسب کنیم و برنده شویم. باید همه دیدار‌های خود را ببریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به بحرین بزنیم. امیدوارم در ادامه اتفاق خوبی برایمان رخ دهد.

او ادامه داد: به فوتبال ایران خیانت شد. این نتایج و وضعیت فعلی جدول، در شان تیم ملی کشورمان نیست. آمدن ویلموتس به فوتبال ایران، ضربه اقتصادی بدی هم به کشور و هم به فوتبال وارد کرد.  باید با اقتدار صعود کنیم و به راحتی به جام جهانی راه پیدا کنیم.

او در مورد این که چه کسی بهترین بازیکن شب گذشته بود، اظهار کرد: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. زور خط دفاعی بحرین به ما نمی‌رسید. مهدی طارمی فوق العاده بازی کرد و ۲ پاس گل خوب داد. آزمون کارش گل زدن است و همین کار را نیز به خوبی انجام داد. موج مثبتی در تیم ملی است و مردم دوست دارند به جام جهانی برویم. ان شاءالله فوتبالمان روز به روز پیشرفت کند و به سطح بالایی برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار