۳ نفر به قربانیان کرونا در بوشهر افزوده شدند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت سه فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به هزار و ۱۸۵ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۴ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

او تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۲۹۵ نفر عنوان کرد و افزود: اکنون ۳۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۶ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ادامه داد: مردی ۸۱ ساله با سابقه بیماری قلبی، کلیوی و دیابت و دو زن ۸۹ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری کلیوی و تیرویید قربانیان جدید کرونا در استان هستند.

کشمیری همچنین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۱ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۳ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او افزود: تا کنون هزار و ۱۸۵ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۴ هزار و ۵۸۱ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.