صیامی: فدراسیون دو و میدانی حدود ۳ میلیارد تومان تجهیزات خریداری کرده است

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره تهیه تجهیزات تخصصی این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: کشورمان در بخش سخت افزاری و ساخت پیست‌های دو و میدانی شرایط خوبی دارد، اما ما  به تجهیزات تخصصی این رشته ورزشی نیاز داریم. وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها باید کمک کنند تا استادیوم‌ها و پیست‌های ساخته شده از لحاظ تجهیزات دو و میدانی مجهز شوند.  

صیامی گفت: حدود ۳ میلیارد تومان  تجهیزات دو و میدانی خریداری شده است. امروز این محموله وارد فدراسیون دو و میدانی و کار‌های اداری آن انجام شد. این تجهیزات در اولین فرصت بین استان‌های کشور توزیع می‌شود. منتظر هستیم محموله دوم هم هر چه زودتر از گمرک ترخیص شود.  

او بیان کرد: امیدوارم کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش استان‌ها برای خرید تجهیزات به فدراسیون دو و میدانی کمک کنند. تلاش می‌کنیم تا ورزشکاران از لحاظ تجهیزات دو و میدانی مشکلی نداشته باشند.

صیامی درباره اینکه نحوه توزیع تجهیزات دو و میدانی مشخص شده است یا خیر، گفت: بله، با توجه به شرایط  و ظرفیت  استان‌ها  سعی می‌کنیم تا تجهیزات را بین استان‌ها  توزیع کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار