برگزاری رزمایش رسانه‌ای یک رأی، یک حماسه در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ رزمایش رسانه‌ای "یک رأی، یک حماسه" در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری راهبرد اصلی این سازمان است، گفت: یکی از برنامه‌ها در همین راستا، برگزاری رزمایش رسانه‌ای "یک رأی، یک حماسه" است.

او با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه در افزایش مشارکت در انتخابات افزود: رسانه‌های جریان انقلاب با هر تفکر و سلیقه‌ای در دایره گفتمان انقلاب باید پای کار آمده و نقشه‌های فریب دشمن که با القای یأس و ناامید کردن مردم ایران انجام می‌شود را نقش بر آب کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار داشت: رزمایش "یک رأی، یک حماسه" ساعت ۸ تا ۲۱ روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

پارسا تصریح کرد: تولید، تهیه و انتشار خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و ... با موضوع انتخابات و حضور حداکثری از برنامه‌های این رزمایش است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.