پست جدید صفحه مجازی رهبر انقلاب با یک تذکر جدی در مورد مناظرات انتخاباتی

صفحه مجازی رهبر انقلاب پس از برگزاری اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری یک تذکر جدی در مورد مناظرات انتخاباتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ریاست جمهوری در ایران قرار است روز ۲۸ خرداد ماه برگزار شود. به همین منظور بعدازظهر روز شنبه نخستین مناظره کاندیدا‌های ریاست جمهوری با حضور هفت کاندیدای منتخب شورای نگهبان برگزار شد. در این مناظره که موضوع آن اقتصاد ایران، چالش‌های اقتصادی موجود و راهکار‌های اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور بود هر یک از کاندیدا‌ها نظرات خود را در این باره بیان کردند.

اما در این مناظره متاسفانه برخی از کاندیدا‌ها به جای پاسخ به پرسش مطرح شده مجری مناظره اقدام به تهمت زنی و تخریب و حتی تهدید کاندیدا‌های دیگر کردند.


بیشتر بخوانید


صفحه مجازی رهبر انقلاب پس از برگزاری اولین مناظره کاندیدا‌های ریاست جمهوری یک تذکر جدی در این مورد منتشر کرد. در این مطلب که بخشی از سخنان رهبری در تاریخ ۶ خرداد سال جاری بود آمده است: «هر وقتی نامزد‌ها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد.»

رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار