ترامپ: من نجات دهنده دموکراسی در آمریکا هستم

رئیس جمهور سابق آمریکا از سیاست‌های بایدن و دموکرات‌ها انتقاد کرد و خود را ناجی دموکراسی آمریکا عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تل‌تریدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز شنبه در اظهارات خود در کنوانسیون ایالت جمهوری‌خواه کارولینای شمالی، از سیاست‌های بایدن در اداره کشور انتقاد کرد و خود را ناجی آمریکا دانست.

او در سخنرانی خود ادعا کرد که در تلاش است تا دموکراسی این کشور را نجات دهد، نه  آن را تضعیف کند.  

ترامپ با استقبال از قوانین محدودیت رای دهندگان که در  تگزاس و فلوریدا تصویب شده است، اظهار داشت که این قوانین یکپارچگی روند انتخابات آمریکا را تضمین می‌کنند. بعلاوه، او ادعا کرد که اگر لایحه اصلاحات HR-۱ تصویب نشده بود، هرگز دوباره انتخابات عادلانه برگزار نمی‌شد.

این قانون با نام «قانون برای مردم» که بیشتر با نام «H.R. ۱» شناخته می‌شود، اولویت اصلی دموکرات‌ها برای تصویب بوده تا پس از انتخابات سال گذشته و اتهامات دونالد ترامپ به تقلب در انتخابات، دوباره اعتماد مردم را بازگردانند.  

بایدن مجدداً بدون دلیل و شواهدی اعلام کرد که در  انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ تقلب شده و مدعی شد که چین، روسیه و ایران از نتیجه آن بسیار خرسند هستند.

ترامپ: ما کاخ سفید را پس خواهیم گرفت

دونالد ترامپ در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: «جمهوری خواهان کنگره و کاخ سفید را زودتر از آنچه شما فکر می‌کنید پس خواهند گرفت.»

در حالی که سخنان او بیشتر خوشبینانه و یک رویا بنظر می‌رسد، اما ترامپ واقعا معتقد است که بازگشت مجدد او به عنوان رئیس جمهور نزدیک است.

ترامپ سیاست‌های «دیوانه وار» بایدن را محکوم می‌کند

دونالد ترامپ، همچنین با انتقاد از سیاست‌های جو بایدن گفت:  «اقتصاد آمریکا رو به زوال است و دارد به جهنم می‌رود و تورم در آینده نزدیک باعث ایجاد فاجعه خواهد شد.»

او گفت: «دموکرات‌ها در تلاشند تا بیشترین افزایش مالیات در طول تاریخ آمریکا را تصویب کنند.»

ترامپ همچنین اظهار داشت: «آن‌ها (دموکرات ها) با فشار یک لایحه زیرساختی به ارزش ۲.۵ تریلیون دلار را می‌خواهند، تصویب کنند. در حالی سیاست‌های اقتصادی مطرح شده دموکرات‌ها به کارگران آمریکایی فشار زیادی وارد می‌کند، جمهوری خواهان باید برای حفظ، ارتقا و اعتلای کارگران آمریکایی به تلاش خود دامه دهند.»

ترامپ: آمریکا در مقابل چشمان ما نابود می‌شود

دونالد ترامپ، همچنین اذعان کرد که آمریکا در صحنه جهانی نابود و تحقیر شده است.

او با بیان اینکه جنایت بیش از حد افزایش یافته و سیاست منسوخ چپ گرایان از آزادی پیشی گرفته است، گفت: «اتفاقات بسیار بدی برای کشور ما در حال رخ دادن است.»

او با اشاره به اینکه جو بایدن و سوسیال دموکرات‌ها، رادیکال‌ترین دولت چپ در طول تاریخ هستند، اعلام کردکه آن‌ها شرور، خشن  و از آمریکا متنفر هستند و سیاست‌های افتضاحی دارند.

ترامپ، فائوچی را مسخره کرد

ترامپ همچنین، آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا را به دلیل عدم تطابق در توصیه‌های خود درباره راه‌های پیشگیری از کرونا انتقاد کرد.

او با تمسخر فائوچی که توصیه کرده بود برای محافظت از خود در برابر کرونا باید تا پنج یا شش سال آینده از چهار ماسک و عینک استفاده کنید، گفت: «فائوچی در ابتدا با قدرت گفت هیچ ماسکی لازم نیست و سپس او به یک ماسک زن افراطی تبدیل شد.»

از زمان شیوع جهانی کرونا در مارس ۲۰۲۰، این ویروس بیش از هر کشور دیگر آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است. بیش از ۳۳.۳ میلیون آمریکایی به این ویروس آلوده شده اند و  تعداد قربانیان این بیماری در آمریکا بیش از ۵۹۰ هزار نفر است.

فائوچی در ماه مه اظهار داشت که تعداد مرگ و میر ویروس کرونا در آمریکا بیشتر از آمار رسمی گزارش شده است.

ترامپ در سخنرانی خود در کنوانسیون جمهوری خواهان در روز شنبه، منشاء ویروس کرونا را  چین دانست و گفت که این کشور باید حداقل ۱۰ تریلیون دلار غرامت به همه کشور‌های دیگر پرداخت کند.

ترامپ همچنین دولت جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا را به جلوگیری از تحقیقات دقیق درباره ریشه ویروس کرونا متهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه آمریکاییا اونجور که ادعا میکنن دموکرات و آزادی پرست بودن تا حالا صد بار تو رو کشته بودن
ترامپ = داعشی = ننگ بشریت ‌‌‌‌= واجب القتل
India
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ببین دیگه امریکا چقدر رو به انفعاله که نجات دهندش شده تو .
آخرین اخبار