مهرعلیزاده: باید در جهت احیای برجام تلاش کنیم / به دنبال کاهش وابستگی به نفت هستیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برجام یک پیمان بین المللی است و بیش از ۳ سال برای آن تلاش شده و به نتایجی رسیده که می‌تواند مدافع حق مردم ایران باشد، باید در جهت احیای آن تلاش کنیم.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، گفت: امیدوارم که برجام به بن بست برخورد نکند. برجام یک سند معتبر و یک سند افتخارآمیز برای دیپلماسی دهه یا دهه‌های اخیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برجام یک پیمان بین المللی است و بیش از ۳ سال برای آن تلاش شده و به نتایجی رسیده که می‌تواند مدافع حق مردم ایران باشد، باید در جهت احیای آن تلاش کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فکر می‌کنم که اگر مسیر فعلی مذاکرات را پیش ببریم می‌توانیم در احیای برجام توفیقات لازم را داشته باشیم و براساس آن مشکل فروش نفت ما در دنیا نیز حل خواهد شد.

وی افزود: ما باید در دراز مدت به دنبال جایگزین کردن درآمدهای نفتی باشیم. ما می‌توانیم درآمد‌های خوبی را در بخش‌های گردشگری، معادن و فرآورده‌های نفتی و سایر تولیدات علمی و فناوری به دست آوریم. این درآمد‌های می‌تواند ما نیاز ما را به درآمد‌های نفتی کاهش دهد و در نهایت بتوانیم از این قبیل وابستگی‌ها رهایی پیداکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشا رو که از رو هم درست نخوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
برجام
بی فرجام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
اسم برجام رو که آوردی ، حتماً بهت رای میدن!!!!!!
آخرین اخبار