ورود هیئتی از پادشاهی عمان به یمن

هیئتی از پادشاهی عمان به منظور انجام گفتگو‌ها وارد صنعا، پایتخت یمن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، خبرنگار شبکه المیادین از ورود هیئتی از دفتر پادشاهی عمان به صنعا، پایتخت یمن خبر داد.

بر پایه این گزارش، این هیئت عمانی با همراهی «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت ملی یمن وارد صنعا شد. قرار است این هیئت عمانی با سران شورای عالی سیاسی یمن و دولت مستقر در صنعا دیدر و گفتگو کنند.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره گزارش داد سخنگوی انصارالله یمن گفته است: ما در حال تلاش برای پیشبرد مقدمات اوضاع بشردوستانه و روند صلح هستیم. ما به منظور تکمیل تلاش هایمان در عمان، در صنعا به بحث و گفتگو خواهیم پرداخت که به نفع منطقه و کشور باشد.

صبح امروز رسانه‌های خبری اعلام کردند استان‌های مأرب، صعده و الحدیده یمن، در ۲۴ ساعت گذشته آماج حملات وحشیانه عربستان و مزدوران آن قرار گرفت. دو شهروند یمنی در منطقه الرقو استان صعده یمن، در حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم سعودی زخمی شدند.

شهرستان باقم در استان صعده یمن نیز هدف دو حمله هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی قرار گرفت. شهرستان صرواح در استان مأرب یمن هم در ۱۲ نوبت و شهرستان مدغل در همین استان نیز در یک نوبت بمباران شدند. در همین حال متجاوزان و مزدوران آنان ۱۲۰ بار توافقنامه آتش بس را در الحدیده نقض کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار