ظریف: با دومینیک راب درباره پایبندی کامل به برجام و بازگشت آمریکا به آن گفت‌گو کردم

وزیر امور خارجه کشورمان از گفت‌وگوی تلفنی خود با وزیر خارجه انگلیس خبر داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در توییتر نوشت:« در تماس تلفنی با دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در خصوص لزوم از سرگیری پایبندی کامل به برجام توافق کردیم.»

وی ادامه داد: «خاطر نشان کردم که ایالات متحده باید به طور کامل به تعهداتش بازگشته و از تلاش برای استفاده از جنگ اقتصادی علیه ایران به عنوان اهرم مذاکراتی دست بردارد.»

ظریف در پایان نوشت: «همچنین در خصوص موضوعات دوجانبه و کنسولی گفت‌وگو کردیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام: شیفتگی وآدادگی وغربگرایی روحانی و تیم دیپلماسی اوکه جاسوس هم درآن تیم بودند در مذاکرات به تارج دادن مولفه های قدرت ازجمله به ممنوع کردن 100نوع فناوری هسته ای در برجام ، پذیرش داوطلبانه و غیر قانونی پروتکل الحاقی. اکنون هم اگر رئیس جمهور اختیار کامل داشته باشد توان موشکی که یکی از پایه های اصلی قدرت دفاعی و باز دارندگی کشور است درآینده با مذاکره به یغما دهد .براستی آیا در صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) و امیر المومنین علی(ع) بر سر نوع شمشیر ها و زره و یا اینکه سپاه اسلام در کجا و در کدام منطقه قرار گیرد با کفار مذاکره کردند؟؟؟ چرا باید امریکای جنایتکار و همدستان اروپایی و منطقه ای خونریزش موشک های قاره پیما و غیر متعارف که حامل کلاهک هسته ای اند داشته باشد اما جمهوری اسلامی ایران که زخم خونین در 8 سال دفاع مقدس ناشی از حمله موشکها به شهرها ومردم بی دفاع برپیکره خود دارد نباید موشک دفاعی و تهاجمی بابرد حداقل 2000 کیلومتر برای دفاع از کیان خود داشته باشد !!!این منطق ، قانون جنگل و ماکیاولی غرب است! ای شرم بر حیله غرب ونقشه های شومش علیه ملت های مظلوم وآزاده باد . کدام انسان باغیرت و عاقلی با دست خود کشور خود را خلع سلاح کرده و ملت خود آماده تهاجم دژخیمان تا بن دندان مسلح می کند؟ عجیب این است که بعد از مذاکره و تارج دادن و امتیاز دادن فراوان به دشمن از طرف آقای روحانی و امضای برجام مشکلات اقتصادی صد چندان شده و دلار از 3500تومان به 30 هزار تومان و گرانی ها سر به فلک می رسد و قیمت اجناس آنلاین درحال صعود است واو در کاخ خود نظاره می کند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ادامه خسارت محض همان خسارت محض است.
بزرگترین دستاورد خدمتی و حاصل سالها تحصیل و تجربه کاری یک دیپلمات چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ببین با کی صحبت می‌کنه وزیر خارجه دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
امضای کری تضمین است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
احتمالا" ایشون همون آقایی نیستند که مدتها پیش با کری هم در باره اجرای برجام صحبت کرده بودند دوستان اطلاع دارند قول های کری بلاخره عملی شد یا نه
آخرین اخبار