باخت لوکوموتیو مقابل تیم صدرنشین در سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه

رقابت‌های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم لوکوموتیو مسکو با ستارگان ایرانی خود (محمد احمد زاده و امیر حسین اکبری) به مصاف تیم کریستال (زنیت) رفت.

در نیمه اول این دیدار بازیکنان کریستال در دقیقه یک بازی به گل اول خود دست یافتند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. در دقیقه ۱۶ بازیکنان کریستال به گل دوم خود دست یافتند. بازیکنان تیم لوکوموتیو توانستند در دقیقه ۲۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما کریستالی‌ها هم چند دقیقه بعد (دقیقه ۲۳) گل سوم تیم را به ثمر رساندند و فاصله را با لوکوموتیوی ها بیشتر کردند.

در نیمه سوم تیم لوکوموتیو در همان دقیقه ابتدایی (دقیقه ۲۵) یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف با کریستالی‌ها به یک گل برسد. در دقیقه ۲۸ داور یکی از بازیکنان لوکوموتیو را اخراج کرد و برای کریستالی‌ها پنالتی گرفت، کریستالی‌ها توانستند از روی نقطه پنالتی بار دیگر خودشان را پیش بیندازند. در دقیقه ۲۹ لوکوموتیوی ها گل سوم خود را به ثمر رساندند.

بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع کریستالی‌ها به پایان رسید. تیم لوکوموتیو با ۹ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفت، اما کریستالی‌ها با ۱۸ امتیاز در صدر جدول سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار