مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:

برق ادارات پرمصرف قم قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم بر لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی آهنین‌پنجه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به آغاز هفتمین اقدام فراگیر صنعت برق کشور با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات بعد از ساعت اداری و در ایام تعطیل هم زمان با سراسر کشور در قم گفت: در این برنامه کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق قم  به ادارات مراجعه و بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.


او با بیان این که در این مانور با استفاده از کنتور‌های هوشمند (فهام) نیز مصرف برق ادارات رصد می‌شود، عنوان کرد: برق اداراتی که پس از پایان وقت اداری ۹۰ درصد از مصارف خود را کاهش نداده باشند، قطع خواهد شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با تأکید بر این که این برنامه به منظور کاهش پیک‌بار و همچنین کاهش خاموشی‌های بخش صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به این که کنتور‌های هوشمند از راه دور قابل رصد است، شرکت توانیر نسبت به پایش و دستور قطع برق ادارات پرمصرف اقدام می‌کند.


او در ادامه بر لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات، نهادها، بانک‌ها و مراکز اداری دولتی و غیردولتی در ساعات پیک مصرف تأکید و تصریح کرد: این مجموعه‌ها پس از پایان وقت اداری نیز باید ۹۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند و در غیر این صورت مشمول قطع برق خواهند شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار