رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور:

امام شناسنامه ملت ایران اسلامی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امام شناسنامه ملت ایران اسلامی است ، گفت: نام امام خمینی (ره) همواره در ذهن ملت شریف ایران تحول و اراده یک ملت و عینیت بخشی به یک حرکت عظیم را متبادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: امام شناسنامه ملت ایران اسلامی و شخصیت کم نظیر احیاگر اسلام ناب محمدی است.

او با بیان اینکه امام را باید از سال‌های قبل از آغاز حرکت انقلاب شکوهمند اسلامی شناخت، افزود: در دهه ٣٠ به عنوان مدرس بزرگ و استادی جوان پرور که همگان او را به عنوان استاد برجسته و ممتاز می‌شناختند که حلقه جوانان پرشور را تشکیل داد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ایران ادامه داد: امام خمینی یک فقیه، نو اندیش و یک فیلسوف و حکیم بود و مهمتر از همه یک استاد درجه اول اخلاق بود.

حجت الاسلام ادیانی به ظهور آرزوی آسمانی ملت ایران اشاره کرد و گفت: با قدرت، توانایی، صلابت، استحکام و توسلات امام و عمل انقلابی ایشان در آسمان آرزو‌های ملت ایران که انقلاب اسلامی بود ظهور و بروز پیدا کرد.

او ادامه داد: امام این نظام که متکی بر آرا و خواست مردم بود را تشکیل داد و به رای و انتخاب مردم اعتقاد داشت مردم نیز ٩٩ درصد به آن آری گفتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ایران به انتخابات ٢٨ خرداد نیز اشاره کرد و گفت: دشمن می‌گوید انتخابات اثر ندارد و کمپین نه به جمهوری اسلامی راه انداخته است، ولی به فرموده امام خمینی همگان باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این مکتب امام است.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: با هر رای من و شما موجبات کینه دشمن فراهم می‌شود و با حضور در انتخابات به گفته امام که خرمشهر‌ها در پیش است، خرمشهر دیگری می‌آفرینیم و با انتخاب آگاهانه خود، رییس جمهور آینده بتواند بر مشکلات کشور فائق بیاید و حربه سخت دشمن و تحریم‌ها با اعتماد به جوانان شکسته شود.

امام شناسنامه ملت ایران اسلامی است

امام شناسنامه ملت ایران اسلامی است

امام شناسنامه ملت ایران اسلامی است

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم شاهچراغ (ع)

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم شاهچراغ (ع)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار