تاکید موسسه‌ای فلسطینی بر لزوم حمایت همه جانبه از خضر عدنان

سخنگوی موسسه «مهجة القدس» تاکید کرد عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی که در اسارت است و به اعتصاب غذا دست زده، نیاز به حمایت همه فلسطینی‌ها دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، تامر الزعانین، سخنگوی موسسه فلسطینی «مهجة القدس» در گفتگو با رادیو القدس خواستار حمایت همه فلسطینیان از خضر عدنان، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی شد.

او گفت: شیخ عدنان۴۳ ساله آغازگر پویش شکم‌های خالی بود و در اعتراض به سیاست بازداشت اداری یا موقت، سه بار دست به اعتصاب غذا زد و اشغالگران او را به علت حمایت از مردم فلسطین بازداشت کردند.

سخنگوی این موسسه تصریح کرد: حمایت از خضر عدنان نباید به تجمع‌های اعتراضی محدود شود بلکه شخصیت‌های سیاسی و حزبی فلسطین نیز باید از خود اقداماتی نشان دهند.

الزعانین تاکید کرد: صدای شیخ عدنان در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس بسیار شاخص بود.

شیخ عدنان که بیش از ۱۲ بار بازداشت شده و بیش از ۸ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده است، مجدد دست به اعتصاب غذا زده است و درحال سپری کردن چهارمین روز اعتصاب غذای خویش است.

الشیخ خضر عدنان بار‌ها به بازداشت‌های اداری رژیم صهیونیستی اعتراض کرده بود و به دفعات نیز به دست نظامیان این رژیم بازداشت شده بود، بار آخر یک سال‌ونیم پیش بود که او بعد از ۵۸ روز اعتصاب غذا از زندان آزاد شد و خانواده‌اش این را سومین پیروزی الشیخ خضر عدنان می‌دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار