پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد!/ علت دقیق مرگ چه بود؟

دکتر محمدرضا هاشمیان در مورد اتفاقات و حواشی ایجاد شده پس از فوت علی انصاریان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرگ علی انصاریان مرد همیشه خندان فوتبال و سینما هنوز از یاد‌ها نرفته است و روی دل همه سنگینی می‌کند. خیلی از مادران ایرانی غم ننه علی را به دوش خود کشیدند، اما از چند روز بعد از فوت علی انصاریان در اثر ابتلا به کرونا، حاشیه‌هایی به وجود آمد که باعث شده است پرونده مرگ علی انصاریان تازه در قوه قضائیه باز شود!

علی انصاریان در تاریخ ۱۵ یهمن ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. البته فوت او بدون حاشیه نبود و حرف و حدیث‌های متعددی در رابطه با مرگ وی مطرح است به طوریکه بعد از گذشت ۴ ماه پرونده مرگ او در دادگاه تازه باز شده است.

از زمانی که علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد، موج توجه رسانه‌ها به این اتفاق جلب شد. پس از درگذشت انصاریان عده‌ای مدعی شدند که برخی پزشکان و اعضای کادر درمان در روند درمان وی کم کاری کرده اند و مرتکب قصور پزشکی شده اند.

ماجرا از این قرار بود که بعد از مدتی از درگذشت علی انصاریان، داماد خانواده انصاریان دست به یکسری افشاگری‌ها علیه دکتر هاشمیان (یکی از پزشکان معالج علی انصاریان) زد. این افشاگری‌ها به قدری گسترده شد که کار به تشکیل کارزار برای بررسی علت فوت انصاریان کشیده شد.

ماجرای قصور پزشکی در روند درمان علی انصاریان علاوه بر این توسط میثاقی مجری تلویزیون مطرح شد و محمد حسین میثاقی نیز مباحثی در رابطه با فوت مرحوم علی انصاریان مطرح کرد. با این حال اکنون کار به جایی رسیده است که دکتر محمدرضا هاشمیان به دلیل این اتهامات از محمد حسین میثاقی و برادر داماد خانواده انصاریان به دادگاه شکایت کرده و منتظر نتیجه جواب مانده است. دکتر محمدرضا هاشمیان-فوق تخصص ICU در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اتفاقات چند ماه گذشته پرداخت و ماجرا را بیشتر تشریح کرد.

چه کسی دستگاه ونتیلاتور علی انصاریان را جدا کرد؟!

دکتر محمدرضا هاشمیان در مورد اتفاقات و حواشی ایجاد شده پس از فوت علی انصاریان به اظهار داشت: جو سازی اولیه توسط فردی به نام بابا علی در فضای مجازی ایجاد شد و ابراز داشت که در بیمارستان دستگاه ونتیلاتور انصاریان با تصمیم اشتباه بنده جداکرده است، من نیز به دلیل محبوبیتی که علی انصاریان داشتند و دارند، مورد هجمه زیادی قرار گرفتم، در ادامه حواشی دیگری ایجاد شد که با توجه به اینکه ما امکان ارائه گزارشات جزئی پرونده پزشکی را به مردم نداشتیم، وقتی ایشان فوت کردند و آن‌ها را اعلام کردیم، موجب ناراحتی مردم شد.

پرونده مرگ

وی در مورد قطع ونتیلاتور علی انصاریان در بیمارستان ادامه داد: در حالی گفته شد ونتیلاتور علی انصاریان را قطع کردیم که در بیمارستان آشنایان، دوستان و پزشک معتمد آقای انصاریان حضور داشتند و شاهد بودند که چنین اتفاقی رخ نداده است.

همچنین در آن جا فقط یک پزشک وجود نداشت و بیشترین تعداد پزشکی که برای یک بیمار در کشور در نظر گرفته شده، مخصوص آقای علی انصاریان بوده است. با این حال با شایعه سازی‌های شکل گرفته در فضای مجازی، عده‌ای گمان کردند که فوت علی انصاریان به دلیل قصور پزشکی بوده است.

تحقیق از میثاقی در دادسرا صورت گرفت نتیجه بعد از انتخابات ۱۴۰۰

دکتر هاشمیان گفت: حدود ۲۰ روز پس از پخش شایعه قطع ونتیلاتور، ماجرا جدی‌تر شد و من از کسی که شایعه را پخش کرده و البته از میثاقی که این مسئله را دامن زده بود به دادگاه به صورت رسمی شکایت کردم، اکنون هم منتظر نتیجه شکایتم از دادگاه هستم. احتمالاً نتیجه شکایت من از داماد خانواده علی انصاریان و محمدحسین میثاقی پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ خواهد آمد. اطلاع داده اند که میثاقی را برای پاسخگویی به دادسرا فراخوانده اند و یکبار در دادسرا حضور یافته است که همانطور که گفته شد بعد از انتخابات نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

تهدید به قتل دکتر علی انصاریان توسط چه کسی بود؟!

فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری در مورد اقدامات داماد خانواده علی انصاریان (اژدری) علیه وی گفت: با موج سازی‌های آقای اژدری، صفحات (تقلبی) در فضای مجازی ساخته شد، حتی کسانی تحت تاثیر این موج سازی‌ها مرا تهدید به قتل کردند و یکسری حملات تند دیگر انجام دادند.

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و ایشان (داماد خانواده علی انصاریان) متاسفانه یک لایو بسیار توهین آمیز که در آن کلمات ناصحیح مربوط به مسائل طبی مطرح می‌شد پخش کردند. ایشان به راحتی تصویری از آقای علی انصاریان منتشر کردند که در کنار آن دستگاه نانی ویزیو وجود داشت، بیماران با این دستگاه می‌توانند هم غذا بخورند و هم لحظه‌ای که غذا می‌خورند امکان جدا شدن از دستگاه را دارند، در آن لحظه که دستگاه نانی ویزیو به انصاریان وصل نبود و می‌خواست غذا بخورد و باید هم مثل همه بیماران کرونایی غذا می‌خورد، ایشان تصویری ثبت کرده و منتشر کرد و حاشیه ساز شد.

یک عکس ناراحت کننده از علی انصاریان!

وی ادامه داد: علی انصاریان نسبت به انتشار تصاویرش در فضای مجازی در آن شرایط بسیار ناراحت می‌شد. لازم به ذکر است که علی انصاریان با ورود به بیمارستان شخص دیگری را که بسیار به او نزدیک بود به عنوان همراه خود به بیمارستان معرفی کرده بود، ما نیز با آن شخص برای امورات علی انصاریان در ارتباط بودیم و اطلاع نداشتیم که آقای اژدری با انصاریان ارتباط دارد.

همه کاره علی انصاریان در بیمارستان چه کسی بود؟ ‍

دکتر محمدرضا هاشمیان در مورد همراه علی انصاریان در بیمارستان گفت: علی انصاریان با یکی از دوستانش که خانمی بودند به بیمارستان مراجعه کردند و علی انصاریان حتی تاکید داشت که این خانم مسئولیت کار‌های وی را در بیمارستان بر عهده دارد و و باز تاکید داشت که تمام وارد پزشکی مربوط به ایشان را تنها به این خانم بگوییم. پزشک اولیه و ثانویه بیمار نیز با همین تاکید علی انصاریان با این فرد در ارتباط بودند و همه شرح حال‌ها و اطلاعات بیمار را با ایشان هماهنگ می‌کردند.

نتیجه کمیته پزشکی درباره پرونده مرگ علی انصاریان!

دکتر هاشمیان، استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: آقای اژدری (داماد خانواده علی انصاریان) در لایو حرف‌های مبنی بر کم دادن دارو به بیمار و قصورات پزشکی به میان آوردند، در صورتی که هفته گذشته در بیمارستان، کمیته پزشکی قانونی تشکیل شد و از طرف دانشگاه بحث‌های کارشناسی سنگینی در این مورد انجام شد و موضوع عدم قصور کادر درمان از طرف دانشگاه اعلام شد، آن‌ها اعلام کردند که، چون بیمار دیرهنگام به بیمارستان مراجعه می‌کند، شرایط آمدنش با آمبولانس و ویلچر بوده است و وضعیت مساعدی نداشته است، همچنین همانطور که گفته بودم درگیری ریوی و کبدی شدیدی هم داشته و دارو‌هایی که همکاران من به ایشان داده بودند و تاثیری نداشتند، تیم پزشکی ما دُز دارو‌ها را بررسی می‌کردند، متاسفانه به دلیل وخامت حال ایشان و مراجعه دیرهنگام به بیمارستان ایشان فوت کردند. ما به دلیل درگیری شدید بیمار با کرونا در زمان مراجعه به بیمارستان؛ نتوانستیم موفق عمل کنیم و درمان بسیار سنگین بود، ناگفته نماند کلیه‌ی امکاناتی که برای ایشان جمع آوری کردیم، در کشور بی نظیر بود و هیچ شخص وی آی پی دارای چنین امکاناتی نبوده است.

دکترهاشمیان ادامه داد: بیمارستان فرهیختگان و گروهی که در آن بیمارستان حاضر شده بودند مورد تایید شخص آقای علی انصاریان بودند و اینجانب به عنوان پزشک مدعو از طرف علی انصاریان و عموی ایشان بر بالین ایشان برای درمان حاضر شدم.

به هرحال اتفاقاتی که در لایو داماد خانواده علی انصاریان افتاد و توهین‌هایی که به من شد کارزاری را آغاز کرد، کارزاری که ممکن است چند نفر از آن بدون آن که از اصل ماجرا آگاه بوده باشند حمایت کرده اند؛ بنابراین من به دلیل تشویش اذهان عمومی توسط آقای اژدری و برادر داماد علی انصاریان به دلیل خطاب کردن بنده با الفاظ رکیک شکایت کردم. بنده هیچ وقت به بیماران خودم بی توجهی نمی‌کنم و اجازه نخواهم داد تا جوسازی‌هایی در این رابطه علیه من و همکاران من اتفاق بیافتد.

علت دقیق مرگ علی انصاریان!

این فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری در مورد علت فوت علی انصاریان گفت: درگیری شدید ریه و کبد به دلیل ابتلا به کرونا باعث مرگ ایشان شد، کرونا بیماری‌ای است که تاکنون برایش هیچ درمان ثابتی تجویز نشده است. به دلیل علاقه‌ای که به آقای انصاریان داشتیم، بدون چشم داشت مالی برای ایشان خدمت کردیم و هیچ پولی از خانواده اش دریافت نکردیم، اما این که بخواهند با گذاشتن لایو و بی احترامی به کادر درمان به ما توهین کنند، به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

کادر درمان بی چشمداشت در این دوران برای نجات هموطنان که عزیزانشان هستند تلاش کردند، ولی این بی حرمتی‌ها وقتی بیش از حد توان و تحمل می‌شود باید مورد شکایت قرار گیرد و رسیدگی قضایی صورت بگیرد. از قوه قضائیه درخواست داریم تا به شکایت ما توجه کند تا از گزند هرگونه اتهام و تهمت جدا شوم.

علی انصاریان ۱۱ روز دیر و با آمبولانس به بیمارستان آمد!

دکتر محمدرضا هاشمیان ادامه داد: فردی که اکنون اقدام به شایعه پراکنی می‌کند بهتر بود تا در ۱۱ روزی که علی انصاریان در منزل با کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد تلاش می‌کرد تا علی انصاریان را به بیمارستان ببرد و از او مراقبت شود. اکنون با یک سی تی اسکن می‌توانیم میزان درگیری ریه را تشخیص دهیم، بنابراین اگر آقای انصاریان می‌فهمیدند که باید سی تی اسکن شوند یا پزشک معالج و همراهان ایشان و همین آقایی که شایعه پراکنی کرده او را برای سی تی اسکن راهنمایی می‌کرد، او را از دست نمی‌دادیم. با این حال؛ آن قدر درگیری ریوی انصاریان شدید شد که با آمبولانس به بیمارستان آمد و با وجود ارائه بیشترین امکانات درمانی برای او متاسفانه موفق به بهبودی وی نشدیم.

پزشک معالج علی انصاریان در مورد اتهامات مطرح شده علیه وی گفت: هرکس ادعا و شکایتی نسبت به روند درمان علی انصاریان دارد می‌تواند به پزشکی قانونی مراجعه کند و حتماً این سازمان به شکایت‌های افراد رسیدگی می‌کند. اگر قرار باشد هر کسی نسبت به افراد قبل از اینکه هیچ گونه اتهامی نسبت به آن‌ها اثبات شود، در فضای مجازی شائبه ایجاد کند درست نیست.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
من وخانمم که باردارهم بود،هردو مبتلا به کرونا شدیم ولی چون با یک پزشک طب سنتی مشاوره کردیم ودارو گیاهی تجویز کردند،بعدمدتی خوب شدیم. الان ماشاالله بچه م یک سالشه،ولی متاسفانه سه تا از اشناها گوش به حرف من ندادن ورفتن بیمارستان وفوت شدن باوجوداینکه خیلی ازمن سنشون کمتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
من کرونا گرفتم وای ملایم بود هر روز سرم میزدم داروهای تقویتی دو هفته ی خوب شدم کسی پیشم میکشید انگار بوی سوختنی برام میومد بدن درد ولی چون من بدنسازم خیلی ساله با اون گرونا به جون مادرم می رفتم دو حتی یک کیلومتر آلان خداروشکر عالیم واکسن دوز سوم زدم اصلا رعایت نمیکنم خدایی واکسن بدن قوی میکنه اصلا چجور بگم بدنم‌ خیلی از قبل رروانتر این موقع سال بخاطرع شغلم سرما میخوردم وولی واکسن زدم خانوادم زدیم راضی هستیم من که ردی کرونا نمی میرم دیگه اینو مطمنم توروخدا تنگ نفس گرفتین اذهال بدن درد سریع دکتر برین بخدا با واکسن چندتا سرم ده روزه سرپا می‌شین کسایی که مشکل جسمی دارن توروخدا مراقب تر باش کرونا تا ۱۰ سال آینده هست ولی مرگ میر مطمن باشید به صفر میرسه من پرسپولیسی دو آتیشه ام از باری آقا انصاریان تو پرسپولیس تا بازیش تو استقلال جلوی پرسپولیس یادمه خب همه میدونن آقا انصاریان پرسپولیسی بود هست خواهد بود مطمنم روحش شاد چون همه عاشقش بودن خواهند خدا رحمتت کنه دوستت دارم آقا علی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۰
من خودم کرونای بسیار شدید گرفتم جوری که توان ایستادن نداشتم. سه هفته خونه خوابیدم و از طب سنتی کمک گرفتم. به لطف خدا خوب شدم. به نظرم علی انصاریان از نظر جسمی قوی بود، بنظرم اگر توی خانه می ماند و از طب سنتی کمک می گرفت، به احتمال قوی خوب می شد.
پزشکی صنعتی و سنتی با هم تقابل دارند ولی وقتی کرونا اینقدر توی بیمارستانها داره تلفات میده انصاف این بود که به طب سنتی میدان می دادند، منظورم اون طب سنتی که زیر نظر وزارت بهداشته نیست، چون اینها بخشی از بدنه وزارت بهداشت هستند. منظورم افراد با تجربه و پخته در زمینه طب سنتی است همون هایی که وزارت بهداشت باهاشون درگیره و اختلاف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
تقریبا همه افرادی که به icu بیمارستان می آیند ، فوت می کنند .
قبلا تو همه گروهها و سایتها هم اعلام شده است که از داروی امام کاظم و جامع امام رضا و بخور جوش شیرین استفاده کنند .
افرادی که از دستورات صحیح طب اسلامی استفاده کردند ، به هیچ وجه به علت کرونا فوت نکرده اند .
خدا بهتر از همه اگاه است که مافیای پزشکی و دارو ، اجازه آزمایش و تجویز داروهای طب اسلامی را در بیمارستانهای علوم پزشکی ها نمی دهند .
ولی طب اسلامی می تواند برای خودش یک مکان حرفه ای درست کند و اجازه دخالت طب غربی و علوم پزشکی ها را هم ندهد .
ولی متاسفانه قوانین در کشور ما بسیار مانع زا است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
اون که منفی میده از قماش پزشکانی است که با حرص و ولع به پولها چنگ زده اند و نمی خواهند برج سازی و ویلاسازی شان قطع شود .
دقیقا طب اسلامی جلوی این پزشکان حریص را خواهد گرفت و آینده با طب اسلامی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
فارغ از این ماجرا فقط من یک سوال دارم ما همه می ریم بیمارستان بستری می شویم که روز به روز بهتر بشویم نه بدتر، اگر قراره توی بیمارستان به هزار جور بلای دیگه و ویروس جدید مبتلا بشیم پس اصلا چرا بریم بیمارستان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
علی انصاریان فراموش شدنی نیست و داغش تازست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
تشکر از آقای میثاقی، باباعلی، آقای اژدری و برادرشون و تمام کسانی که در راه حق طلبی گام بر می دارند. انشاالله که خدا هزاران برابر خیر و خوبی به خودتون برگرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
با کمال احترام به کادر درمان و پزشکانی که گمنام بی ریا و صادقانه در این مدت به بیماران رسیدگی کردند اما باید گفت احتمال قصور و خطای پزشکی همیشه وجود دارد و باید شفاف سازی صورت بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
ما خواهان شفاف سازی پرونده فوت علی انصاریان هستیم. علی انصاریان سرمایه رسانه ملی بود و عزیز ملت بود. روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
اندکی تفکر... چرا تو اون استودیو فقط میناوند و علی بیماریشون حاد شد و فوت کردن. چند نفر دیگه اونجا حضور داشتن که الان زنده هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
جواب شما این است که بدن افراد متفاوت است .
ولی احتمالا برخی از این افراد از داروهای طب اسلامی استفاده می کنند و برخی دمنوشهای گیاهی می نوشند .
و برای همین از کرونا مصون مانده اند .
رژیم درمانی در طب غربی جهت کرونا شکست کامل خورده است .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
پزشکی که چنین مباحثی را دامن میزند جز اینکه بخواهد دیده شود هیچ دلیل دیگری ندارد.برای آقای هاشمی متاسفم و دعا میکنم انشاالله خدا شفایشان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
خوب اگر راست میگید این دکتره بد بود منتقل میکردید یه بیمارستان دیگه چرا دکتر رو مقصر می دونید؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۶:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
امسال هیئت وزیران تصویب کرده است که پزشکانی (خصوصی و دولتی و عمومی و خیریه) که از سامانهء الکترونیکی پروندهء بیمار (نسخهء الکترونیک) بهره بگیرند می توانند ویزیت بیشتری از مردم بیمار دردمند دریافت کنند! در ایران به پیشه ای به اندازهء پزشکان بها و جایگاه داده نمی شود! باز هم دلخورند و خواهان افزون خواهی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
علی رفت خدایش بیامرزد. فکری به حال مملکت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
بیچاره ها زحمت کشیدن وقتی دیر رفت ریه درگیر شد دارو تاثیر نمیزاره مگه دکترها خدا هستن خدا رحمتش کنه همه دوستش داشتن اما بخاطزثر موقعیت فامیلی علی با شیخ انصاریان شاید دارن سو استفاده میکنند این پزشکان ما دانشمند هستن ملت ما براشون ارزش قائل نیستن راست مبگه vip اگه بیمار کرونایی باشه حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون پول باید میدادن زن داداشم بود خیلی گفت میرسن خیای توجه داذن عوض تشکر ابن کارها درست نیست بازهم خدا رحمتش کنه خدا به مادر بررگوارش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
اولا پرستاری شغلی نیست که با پول بخواد سنجیده بشه.دوما چرا باید باری یه نفر این همه پزشک و تجهیزات استفاده بشه.جای تاسف داره.اونم مثل بقیه ادما یه انسان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
هزاران درود گل گفتی اون هم مثل یکی از ادمای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ دست خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
الان فرق انصاریان با بقیه مردم چیه ؟ خونش از بقیه رنگین تره
انتظار داشته پزشکها براش معجزه کنن یا کل کادر درمانی کشور برای نجات جونش بسیج بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جناب آذری جهرمی مشغول کری خوانی برای استقلال و... هستند وقت ندارند فضای مجازی را ساماندهی کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعا حیف بود، این همه رفتند وخوب شدند! جرااین دوتا(ومیناوند) باید تلف شوند!!! حتی گفتن خدا بیامرز گفتن برای این دوعزیز سنگینه وزبان قاصر!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ابوعلی
۱۹:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با عرض سلام ادب و احترام علی انصاریان یک نمونه از هزاران بود و همه می دانیم که بسیاری از عزیزان بعلت بیماری منحوس در بیمارستانهای سراسر کشور بستری و برخی هم به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شدند و تعداد آنها نیز کم نبود شکی نیست که کادر درمان خدای ناکرده دشمن جامعه نیستند و برای آنها بیشتر خوشایند تر است که بیماران نجات یابند حالا هر کسی باشد لذا ممکن است برخی اظهار نظر ها ی نسنجیده وجود داشته باشد که به خاطر احساسات زودگذراست و نباید آن را کش داد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
برادر منم دیر رفت بیمارستان و ار دستش دادیم...
مقصر خود انصاریان و اطرافیانش بوده اند...
وانگهی چرا باید کلی پزشک بالای سر یک تن باشند؟ مگر فرق آن مرحوم با نزدیک به هشتاد هزار جانباخته کرونا چیست...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
روحش شاد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلامت باشید دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۶:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
چون خون برخی سرخ تره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
انا لله و انا الیه راجعون ...کسی رو در مرگ دیگر ی مقصر ندانیم چونکه :

مرگ و زندگی همه انسان ها فقط و فقط دست خداست .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بله دست خداست اما وسیله گرفتن این زندگی ها خود انسان ها هستن که اگه درست عمل کنن این اتفاق دیرتر میفته.متاسفانه جامعه پزشکی ما هم دچار فساده هم در رسیدگی به بیمار هم در تشخیص به موقعه.بعضی دکترها بیمار رو به عنوان پول میبینن نه آدم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
این قضیه کش پیدا کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جان همه انسانها محترم است و کرامت دارد از جمله مرحوم علی انصاریان و ما از فوت هرکدام از انسانها مخصوصاً هموطنان عزیزمان نارحت می شویم اما سؤال این است که چرا ؟ بیشترین تعداد پزشکی که برای یک بیمار در کشور در نظر گرفته شده، مخصوص آقای علی انصاریان باشد ؟ مگر اقای انصاریان چه امتیازی به دیگر انسانها دارد که باید امکانات ویژه در اختیار او قرار گیرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خانومه کی بود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۶:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
هیس !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بابا چرا نمیگین سیگاری بوده و ریه هاش سیاه بود تحمل نکرد .
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۶:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تا وقتی که از شبکه های اجتماعی خارجی استفاده کنیم، شایعات هم پخش می شوند. به نظر من کادر درمان علاوه بر انجام وظیفه تو این دوران جهاد می کنند. پس برای چند تا شایعه بی سر و پا، توهین به کادر درمان نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
قبلا می‌گفتند ریه درگیر می‌شود الان کبد را هم اضافه کردند، من فکر کنم بخاطر اینکه دارو ی مشخصی برای درمان کرونا وجود نداره و تست انواع و اقسام داروها باعث فوت افراد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آخه یه دکتر دیگه تو بیمارستان نیست بیاد درست جواب بده،اخه هاشمیان که فقط یه تکنیسین بیهوشی یه
Japan
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تکنسین هوشبری یه رشته است که فوق دیپلم و لیسانس داره متخصص بیهوشی یه رشته دیگه است که اول پزشک عمومیه بعد تخصص بیهوشی گرفته بعد فوق تخصص آی سی یو شما که اطلاعات کافی نداری نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
نمیشه بی انصاف بود حتما تلاش زیادی صورت گرفته و متاسفانه بی نتیجه مونده. ولی چیزی که در مورد ایشون میشه گفت و کاملا هم درسته اینه که ایشون تو اون دوران به شدت علاقه به دیده شدن و معروف شدن داشت و از هر فرصتی استفاده میکرد. خیلی هم تابلو اینکارو انجام میداد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
یکی‌از‌اقوام‌ما‌‌پرستار‌هست‌خودش‌‌بازبون‌خودش‌می‌گفت
ماهی‌۱۵‌میلیون‌‌‌حقوق‌میگیرم‌البته‌اگه‌کم‌نگفته‌باشه
حالا‌چرا‌‌دکترا‌‌‌وپرستارا‌‌‌سرمردم‌منت‌میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
احتمالا گفته5میلیون!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
من خودم پرستارم الکی گفته اگه ۲ جا کارکنه با کلی اصافه کاری ۱۵ تومن می گیره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عطا
۱۷:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
نه دوست عزیز الان توی کشور یه پرستار تازه استخدام شده زیر ۱۰ میلیون نمیگیره؛ البته حقشون و نوش جونشون ولی هر کسی تو این کشور بابت کاری که می کنه حقوقش رو دریافت می کنه.ولی با این همه بازم به رسم ادب باید ازشون تشکر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا وکیلی پرستارا بالای 10 نومنه حقوقشون؟؟؟؟؟....عجب واقعا عجب....اون وقت ماا
United States of America
علی
۰۶:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
تو این مملکت حتما باید آدمهای خوب فقیر باشند؟! این تفکرات و حسادت رو کنار بزارید حرف شما فقط از رو حسادته و لاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
چرا بیمار کرونایی باید هر کی میرسه بره تو اتاقش خوب ممکنه یه عفونتی یا مریضی دیگه ای بگیره باید بیشتر از این بیمارهها بهشون رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا به قدری عزت نفس بهمون بده که نیاز به این حرفها و رفتارها برای دیده شدن نباشه, خداوند همه فوتیهای بیماری کووید رو رحمت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
یعنی تو این مملکت پزشکی قانونی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
معلوم نیس کی راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۵:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با سلام خواستم خدمت عزیزان عرض کنم که اینجانب هم بعد ازیک سال‌و‌نیم از شروع این بیماری منحوس هم گرفتار شدم و یک هفته بعد از درمان حالم رو به وخامت رفت و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در بیمارستان فارابی کرمانشاه بستری شدم و خدای من شاهد است که کادر درمان به خوبی و به تساوی به تمام بیماران خدمت رسانی میکردند. بعد از یک هفته که حالم کمی بهتر شد متوجه شدم که هر کدام از این بنده خدا‌ها حداقل سه تا پنج بار کرونا گرفته‌اند ولی باز هم به نحو احسن به بیماران سرویس میدادند و با تمام کج خلقی‌های بیماران و بستگانشان میساختند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کارخاصی نکردن وظیفشونه چون حقوق میگیرن ...قبلا همش بیکار بودن الان تازه ی ذره دارن کار میکنن
وقتی میخوان پرستار بشن باید از جونشون بگذرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آهان‌کی‌این‌طور‌پس‌شما‌‌پرستار‌بیمارستان‌فارابی‌هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
عجب ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آقای اکبر اگر معرفت تشکر کردن نداری لااقل ساکت باش.این بندگان خدا جون خودشون وخانوادشون به خطر میندازن تا متاسفانه امثال تو سلامت باشن.
#انسان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آقا اکبر این تشکر شما از کسانی که وقتی همه از کرونایی در میرفتن پای بیمار می ایستادن و جان مردم نجات میدادن پرستارها و تمام کسانی که زحمت کشیدن لایق بهترین تشکر و قدردانی هستند اگه حقوق هم میگیرن بیشتر از آن از جان
شون می‌گذرن البته حقوقی که پرستار میگیره در مقابل زحمتشون خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تقصیر خودته که فقط به فکر دیده شدن هستی . دیگه دکتر مملکت که دغدغه سلبریتی شدن داره وای به حال اون جامعه
Iran (Islamic Republic of)
خدا قوت به کادر درمان عزیز
۱۴:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تاسف بخاطر طرز فکر و نگاه و عمل عده ای سطحی نگر که جامعه را با وجود مشکلات فراوان ، که آن هم به توسط همین طرز فکر بوجود آمده ، درگیر میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه،انصافا از مرگش ناراحت شدیم
ولی کادر درمان از هیچ زحمتی دریغ نکردند،فداکاری کردند.
اینجور برخورد در مورد پزشکان و پرستاران حداقل در مورد بحث کرونا،واقعا بی انصافی ست.....
ولی ایشون رایت میگن،
چجوری دامادی هستی که ۱۱روز این بدبخت رو تنها گذاشتید حالا که مرده،شدید کاسه ی داغتراز آش؟؟؟؟
اونوقت که مریض بود کجا بودید؟؟؟؟
در ضمن تو اگر دلسوز بودی،خود علی انصاریان شمارو به عنوان همراه معرفی می‌کرد
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کلا بنظرم آزادی زیادی داریم تو ایران،، متاسفانه رسانه هامون بر علیه هم هر حرفی دیدن میزنن،،، تو اینجا برای همه چی بلوا به پا میکنن،، بابا علي انصاریان هم خدا رحمتش کنه مثل بقیه، حالا باید حتما زنده میموند تا بگن احسن به کادر پزشکی،، این همه تو هند آدم نیمه زنده رو دارن میفرستن سینه قبرستون کی حرف میزنه،، تو کل دنیا حتی همون چین همیطور بود،، بسته بابا زشته ما دشمن داریم آدم نباید هر چی شد تو رسانه ها پخش کنن،،
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
اقا جمع کنین این مزخرفات بی فایده رو روح این مرحوم رو ازرده نکنین بس کنین توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کادر درمان.
وظیفه تون است کارتون رو انجام بدهید چرا منت می گذارید!
خوبه همه افراد جامعه و با هر شغلی که دارند کارشان را انجام ندهند؟
همانقدر که یک رفتگر به احترام و حقوق نیاز دارد کادر درمان هم همانقدر نیاز دارند.
اگر کسی خلاف این فکر کند در مسلمانی خود بیشتر تفکر کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تو این شرایط وظیفه شون نیست،دارن محبت میکنن....
اینقدر بی انصاف نباشیم.....خدایی کادر درمان برای همه‌ی مردم فداکاری کردن و این فداکاری تو تاریخ ثبت میشه....
خدا رحمتش کنه،دیر مراجعه کرده،
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۲:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
چرا وظیفشون نیست
همون طور که یه ارتشی هنگام جنگ وظیفه اش هست دفاع کنه همون طوری که نیروهای توی مرز وظیفه شون هست از مرز دفاع کنن کادر درمان هم در قبال حقوقی که میگیرن تعهد دارن. و نسبت به سایر گروه های شغلی استخدامی و حقوق مناسبی دارن. وقتی تعهد خدمت میدادن باید فکر این روزها رو هم میکردن
البته منظورم کم گرفتن زحمات اونا نیست ولی دارن به وظیفه شون عمل میکنن. اگه دوست ندارن میتونن استعفا بدن
Japan
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
از کی تا حالا پول ارزش جون ادم ها رو داره مگه شهدای جنگ که ارتشی بودند چون حقوق میگرفتند وظیفشون بوده برن به خاطر ما جون بدن پزشکا و پرستارا و همه پرسنل بیمارستان حتی خدماتی ها هم ارزش کاری که میکنند خیلی بیشتر از پولیه که میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با کمال احترام علی انصاریان و یه شخص دیگه چه فرقی میکنند که شما میگید بیشتر بهش میرسیدیم
این بی عدالتی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خود من پارسال بخاطر همین بی عدالتی کادر پزشکی پدرمو ازدست دادم ...دلیلشم زدن کویید 19
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کاش بجای این مسایل به فکر حل مشکلات مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
مردم بیان به یه آدم اصلح رای بدن،تا خودش مسائل و مشکلات مردم رو حل کنه......
انتخاب درست
Iran (Islamic Republic of)
سپنتا اسکری
۱۵:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خودش اومده اعتراف میکنه که به بعضی بیمارها بیشتر میرسن بعد میگه قصور پزشکی نداریم.به نظرم شما رو باید تو تیمارستان بستری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعا برات متاسفم که اینقدر سطحی نگری!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بر ا خودت متاسف باش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
شما اصلا میدونی معنای سطحی نگری چیه؟یه سر به بیمارستان ها بزن اگه طرف معروف یا پولدار باشه صد تا دکتر میره بالای سرش اما اگه یه فرد عادی باشه به جای دکتر دانشجو میفرستن بالای سرش اونم نه تو بخش تو اورژانس.وقتی از چیزی خبر نداری و از نزدیک تبعیض رو ندیدی نیا سنگ سیستمی رو به سینه بزن که اصلا وجود نداره
Japan
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
شما برو بیمارستان خصوصی که رزیدنت (به اصطلاح شما دانشجو!)نیاد بالا سرت رفتی بیمارستان آموزشی میگی چرا دانشجو میاد اولا که رزیدنت دانشجو نیست پزشک عمونی رو گرفته داره تخصص دستیاری میکنه ثانیا بیمارستان رو اشتباه گرفتی
آخرین اخبار