تیراندازی در ایستگاه آتش‌نشانی لس آنجلس

در اثر تیراندازی در یک ایستگاه آتش‌نشانی در لس آنجلس آمریکا، ۲ آتش‌نشان کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، روز سه شنبه، داریل اوسبی، رئیس آتش نشانی لس آنجلس، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از کشته و زخمی شدن ۲ آتش نشان در یک حادثه تیراندازی خبر داد.

اوسبی در این باره گفت: «با قلبی اندوهگین اینجا اینجا ایستاده ام و اعلام می‌کنم که یکی از متخصصان آتش نشانی ما در اثر جراحات شدید در حادثه تیراندازی، جان خود را  از دست داد. علاوه بر این در ایستگاه آتش نشانی شماره ۸۱، یک فرمانده آتش نشان، که یک مرد ۵۴ ساله است، بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان هنری مایو منتقل شد. شرایط او اکنون بحرانی، اما پایدار است.»

او در ادامه افزود: «آتش نشانی هنوز در حال جمع آوری اطلاعات اضافی در مورد این حادثه تیراندازی است و در تحقیقات با کلانتری لس انجلس همکاری می‌کند.»

اوسبی همچنین تأیید کرد که گمان می‌رود مظنون این تیراندازی یک آتش نشان اخراج شده باشد که قبلا در ایستگاه محل وقوع حادثه مشغول به کار بوده است. پلیس هنوز انگیزه و هویت فرد مظنون را منتشر نکرده است.

 مظنون پس از تیراندازی به خانه خود در نزدیکی ایستگاه آتش نشانی رفت. اعتقاد بر این است که قبل از خودکشی با شلیک گلوله به سر خود، خانه خودش را آتش زده است. با این حال، مقامات هنوز به دلیل ادامه آتش سوزی هویت جسد را تأیید نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار