برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن از فضای مجازی استفاده حداکثری شود

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اگر بخواهیم به سمت تمدن‌سازی حرکت کنیم باید از ظرفیت بسیار مهم فضای مجازی بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین ربیعی مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان   در جمع فرماندهان گردان‌های سایبری همدان بیان کرد: فتح خرمشهری که در سال ۶۱ اتفاق افتاد به دست جوانانی بود که دارای یک تفکر انقلابی جهادی بودند.

او افزود: وقتی که مدیریت لیبرالی به مدیریت انقلابی تغییر پیدا کرد محصول آن شکست حصر آبادان و در نهایت آزادی خرمشهر شد و اگر همان مدیریت قبلی در بحث جنگ و کشور باقی می‌ماند، هیچ دستاوردی نصیب ما نمی‌شد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: در زمان کنونی نیز ما در حال جنگ با دشمنان هستیم، البته در وسعت بیشتر و از جنس دیگر و آن جنگ در فضای مجازی است.

او بیان کرد: ما در فضای مجازی با چیزی سروکار داریم که تمام ابزار و نقشه‌هایش دست دشمن است و به تعبیر بنده فضای مجازی به قتلگاهی مبدل شده که جوانان را یکی پس از دیگری به نابودی می‌کشاند.

ربیعی با اشاره به اینکه  با جوانان نخبه ای که داریم در مقابل دشمنان دست بسته نیستیم ادامه داد: اجوانان نخبه‌ای داریم که دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند  و تاکنون هم  موفقیت‌های بی‌شماری کسب کرده‌اند و من امیدوارم همانطور که در زمان جنگ جوانان انقلابی وقتی پای کار آمدند کار‌های بزرگ به نام خود ثبت کردند   بار دیگر نیز این اتفاقات خوب رقم بخورد.

او گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی به فضای مجازی نیاز دارد و اهمیت آن به اندازه انقلاب اسلامی است و ما اگر می‌خواهیم به سمت تمدن‌سازی حرکت کنیم باید از ظرفیت بسیار مهم فضای مجازی بهره بگیریم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.