حجت الاسلام رئیسی:

مسائل کشور با متلک گفتن حل نمی‌شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برخی می‌خواهند با متلک گفتن کار را پیش ببرند درحالی که مسأله کشور با این حرف‌ها حل نمی‌شود، کسانی که متلک گفتند، وضعیت فعلی را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع جوانان و فعالان فرهنگی اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و خیلی از آن حرف‌هایی که در وصیت نامه شهدا نوشته شده، عمل نشده است.

وی گفت: امروز خانواده شهدا پیش روی ما هستند و روزی در حرم امام رضا (ع) یکی از خانواده‌های شهدا به ما مراجعه کرد و خواستشان این بود که یکی از چهار بچه آن‌ها سر کار برود.

رئیسی افزود: امروز برخی می‌خواهند با متلک گفتن کار را پیش ببرند درحالی که مسأله کشور با این حرف‌ها حل نمی‌شود، کسانی که متلک گفتند، وضعیت و شرایط پیش رو را که می‌بینید ساختند.

وی در خصوص مبارزه با فساد در دستگاه قضایی گفت: ما در دستگاه قضایی کار خاص و ویژه‌ای نکردیم و مبارزه با فساد؛ اصل انقلاب است و در انقلاب باید قضای اسلامی اتفاق بیفتد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقایان در جلسه سه قوه گفتند می‌خواهید چه کار کنید؛ می‌گویید مبارزه با فساد، به نظر ما هر پرونده‌ای که شائبه فساد دارد باید رسیدگی شود و متأسفانه خیلی‌ها در این زمینه فقط حرف زدند، یکی گفت آقازاده دیگری گفت ۲۰ میلیارد پول را بردند یکی دیگر گفت دکل چه شد؟ دولتی دولت قبل را مقصر دانست، نماینده‌ها به نماینده‌های بعدی و در این شرایط دشمن هم در این قصه دمید و گفت ببینید که همه فاسد هستند.

رئیسی گفت: هر آنچه که دغدغه مردم هست باید رسیدگی شود و باید شفاف بگوییم؛ اگر کسی حرفی داشت باید با مستندات بگوید.

وی افزود: من در این میدان یک سرباز و طلبه هستم و اگر در مردم ذره‌ای شناخته شده ام به خاطر این است که وابسته به انقلاب، شهدا و حضرت آقا هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
برای رای گرفتن از هر چیزی استفاده میکنه حتی شهدا.
یعنی قدرت اینقدر جذبه داره اقای رئیسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تا 1404 رئیسی ای رئیسی تا ببینیم چگونه معیشت مردم را بهتر می کنی بسم الله.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
یه سال گذشت...
همه چی200 الی 300 درصد افزلیش قیمت داشته.
یه میلیون خونه قرار بود بسازی یه میلیون شغل ایجاد کنی
کو پس؟!؟!؟!؟!
گنده گنده حرف میزدی تو و طرفدارات
رییسی......حاصل وعده هات کو؟!؟!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
ان شاالله با آمدن سید خراسانی مشکلات حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
رفابت اصلی بین رئیسی وابراهیم هست یعنی رئیسی با سایه خود هرچند ازسایه خودش میترسد دم شورای نگهبان گرم که الحق والانصاف دراین دوره سنگ تمام گذاشت اگر رئیسی اینبار رای نیاورد فکر کنم برود حوزه خودسازی کنه وگرنه داور به نفع وس صداسیما به نفع وی ائمه جمعه ها وروحانیان ومجلس وخبرگان رهبری ونهادهای نظامی وبی اصولها همه همه دارند هول میدهند تا پایش به پاستور برسد اگر نرسد مشکل کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
فعلا متلک پرانی از طیف شماهاست درضمن تو باید سیره معصومین ع را اجرا کنی نه شهدا شهدا درمورد گرانی وبیکاری ووام ازدواج ومشکلات مسکن به شماها توصیه کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
اقای رئیسی فصل الخطاب وصیت نامه شهدا نیست اجرای شریعت دینی وشرعی وقانون اساسی هست تو مرام ومنش معصومین ع را اجرا کن لطفا برای رای جمع کردن عوام فریبی نکنید مثلا شهدا دروصیت نامه از معیشت وگرانی مرغ وسیاست خارجی وبرجام وچیزی گفتند خخخخخخخخخخخ چقدر تووووووووووووووو ....... هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بی ادب
آخرین اخبار